|
Google Chromecast gammel/4K udgave og Yousee app |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Tavruz
Bruger Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det giver vel lidt sig selv at hvis den nye Chromecast Google TV hakker på mobilt bredbånd, helt ligesom den gamle Chromecast gjorde det både på alm. bredbånd og mit eget 4G bredbånd, ja så vil førstnævnte med al sandsynlig også gøre det via alm. bredbånd.
Min egen teori er at lige netop min iPhone i kombination med Chromecast og Yousee TV bare ikke spiller sammen, og nej ved ikke hvorfor, men indtil videre har jeg ikke oplevet nogle frys med Apple TV boksen, så håber det at iPhone og Apple TV bare spiller bedre sammen som samme brand, har løst problemet
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du airplayer vel ikke fra din telefon til appletv boksen?
Eller caster fra din telefon og til den nye googletv boks? Klaus
Redigeret af KlausDM - 28-Juli-2022 kl. 16:07 |
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som Klaus også skriver så har du vel hentet Yousee app til din Chromecast med Google tv?
|
||
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
|
Google TV kan både caste fra Mobil og betjenes via den medfølgende remote, frys på begge! Apple TV boksen har jeg kun brugt med remoten, og som sagt ingen frys indtil nu, så håber og tænker problemet nu er løst. Kan jeg caste trådløst fra iPhonen til Apple TV boksen via Airplay?
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, men det er der ingen grund til, når du har app'en på ATV-boksen.
|
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så du har installeret Yousee's app på din Google Chromecast?
|
||
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
|
Google TV er returneret for længst efter den også frøs, og selvfølgelig havde jeg Yousee app'en lagt ind, ellers kunne jeg ikke ha brugt den medfølgende fjernbetjening som var den store nyhed og fordel med den nye Chromecast
|
||
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det syntes jeg der er, for det er hurtigere og nemmere at bruge og søge på Youtube og Netflix via app'sene på iPhonen
Redigeret af Tavruz - 30-Juli-2022 kl. 16:58 |
||
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det syntes jeg der er, for det er hurtigere og nemmere at bruge og søge på Youtube og Netflix via app'sene på iPhonen
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
|
I know, men syntes stadig betjeningen i Youtube og Netflix er hurtigere ved brug af iPhonen
Redigeret af Tavruz - 02-August-2022 kl. 13:52 |
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er altså forkert. Android TV kom først - Google TV er nyeste platform fra Google. Nogle Android TV enheder vil blive opgraderet til Google TV. |
||
.....
|
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |