|
Google Chromecast |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den bruges til HBO?
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er nok fordi du har ADSL og ikke VDSL. Har du 20Mb eller under? 2601 er ok. Det er ikke en topklasse som 2812, men den er sikkert flere klasser bedre, end din nuværende. Bare det, at det er en Zyxel, giver en hvis forventning om kvaliteten. Uanset hvad, så er det gratis for dig, at prøve den. Så det ville jeg da gøre inden jeg købte en ny.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Nej, ikke noget brugbart.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Min P2601 står kun som bro over til min asus router. - den P2601 er ikke mange sure sild værd (sorry Nagash, men zyxels udstyr er notorisk dårlige med streaming. Især hvis der er apple-enheder i huset.)
Det koster 10kr ekstra om måneden for en fast IP og så lige et 45min opkald til supporten og ca 6 genstarter af routeren :), men når det først er ovre, så er man meget gladere. Og helt klart investeringen værd. |
|
![]() |
|
Jeg skal ikke afvise dig, for har ikke erfaringer med Zyxel og Apple sammen. Men nu er det jo også til en CC. Jeg kender dog et par stykker, som bruger ATV på deres Zyxel 2812 uden de fjerneste problemer. Men derfor kan det godt være, at 2601 giver problemer.
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Har luret lidt på denne Chromecast...
Men er det korrekt forstået at den ikke kan benyttes til at streame musik fra mobil eller tablet til receiver? |
|
![]() |
|
Eneste velfungerende måde, er at bruge Google Music. Det virker dog også ovenud godt.
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg har lige sat min chromecast til og den har forbindelse til mit netværk, men kan ikke oprette forbindelse ? kender i en løsning til dette.
jeg bruger pt en TP-link archer c7 1750 router
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |