|
Google Home Hub |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du ikke prøve at indstille den på Dansk og se hvor brugbart det er :)
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Oh well! For mig uvidende er det samme familie, beklager..
Redigeret af Munch - 10-November-2018 kl. 09:50 |
||
AndreasP
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror ikke man kan indstille den til dansk - men måske man kan tale dansk til den, hvis ens andre enheder er sat til dansk?
Der var en bruger på reddit for noget tid siden, der fik sit Lenovo Smart Display til at tale tysk, hvis alle hans andre enheder var sat til tysk. Selve teksten på skærmen af hubben var selvfølgelig stadig på engelsk. @ildocteur - fedt at du har fået fat i en! Og tusind tak for dit mini-review. Er Google Home Hub helt blank, hvis du taler dansk til den? |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo heller ikke den primære form for styring "klik". Men derimod netop, at man skal tale til den. Og så er du ude over problemet med "klik"
Øv det var ærgerligt, når det nu oprindelig var det du startede tråden med og spurgte ind til. |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du har sat den op med samme konto som dine andre enheder. Så burde den "tale" samme sprog, medmindre Google har set en anden form for indstilling ind i lige netop Hubén.
Det er ihvertfald det, som jeg læste for et stykke tid siden, er hele ideen med Google Home (Assistant). Lige så snart jeg får tiden til det, så skal jeg have en. |
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej kan du undersøge om man kan snakke Dansk til den og den kan svare tilbage på Dansk. Min kone skal til England næste uge, så skal lige finde ud af om hun skal købe en med hjem til mig.
|
||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har fået fat på en via Ebay UK og den kan ikke indstilles til dansk. Så Google har låst den til sprog i de lande, hvor den kan købes officielt.
Redigeret af digitalt.tv - 20-November-2018 kl. 16:24 |
||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay tak for du gad undersøge de Bo.
|
||
IrmaN
Bruger Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en hub og en google mini. Hvilket er en god mix synes jeg. Mini kan forstå dansk men også engelsk - så kan snakke begge sprog nu. og man kan indstille til at mini bruger hub - både som skærm og højtaler. Og så kan man lige pludseligt snakke til den på dansk :-)
Der er dog et par trælse ting. F.eks. kan jeg ikke få mini til at tænde for min apple tv via harmony hub når jeg siger det på dansk. Men det virker perfekt på engelsk. Underligt! samtidig virker det perfekt når det er styring af phillips hue lys - både på dansk og engelsk. Det som driller mig mest er at jeg ikke kan få adgang til shortcuts eller routiner - ligemeget hvad jeg gør og hvilken sprog jeg sætter det til...
|
||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej IrmaN. Nu når der er gået lidt tid, hvad er så din oplevelse af Google Home Hub nu? Hvis man har flere enheder kan man så få dem til at spille musik samtidigt, og stadig tale Dansk til systemet?
Jeg overvejer køb af Home Home Hub.
|
||
IrmaN
Bruger Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Er stadig glad for det. Det er stadig en blandet fornøjelse ift. dansk vs engelsk. Men så længe man laver en samlet højtaler gruppe med de to google devices så kan man på dansk sige til den at den skal spille musik via den gruppe, Og så spiller den på begge. Jeg er meget glad for hub - især med youtube videoer
|
||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for svaret. Kan du uddybe lidt mere hvad der er en blandet fornøjelse og hvad du ellers bruger den til. Men hvis jeg har 3 Google Enheder hvor den ene er Google Home Hub og de andre Google Home kan man altså snakke Dansk til alle enhederne?
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |