|
Google Home, ændre region? [LØST] |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2018 kl. 13:13 |
Hey,
Har købt en Google Home Mini. Men, der er noget med at man skal sætte den op til region USA for at få mest mulig nytte af dens funktioner. Hvordan gør man det? Har været inde i alle menuer på min telefon, men kan ikke finde noget sted hvor man kan ændre region. Kan kun ændre sprog, hvilket jeg har gjort til engelsk (USA). Håber nogen kan hjælpe
![]() Redigeret af Deschain - 03-Marts-2018 kl. 17:18 |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Never mind, jeg fandt ud af det
![]() |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Hej Deschain, det er rigtigt godt for dig, men når der nu næste gang er nogen der har det problem og søger efter en løsning vil din tråd nok dukke op, men ikke give mange svar....
|
|
![]() |
|
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Jeg kunne løse det ved at skifte sprog til engelsk på min Android-telefon, og så konfigurere Home Mini via Home-appen.
Oven i købet er det lykkedes mig at sætte min reservetelefon op på engelsk og så skifte min primære telefon tilbage til dansk, uden at Mini'en har gjort vrøvl...
Redigeret af ab_kallenbach - 03-Marts-2018 kl. 15:55 |
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
![]() |
|
Lidt kompliceret... For at få FULDT udbytte af Google Home er det ikke nok bare at skifte sprog på telefonen.
Du har nu samme funktioner med Google Home, som hvis du var i USA. Jeg gjorde ovenstående på en gammel Android telefon (bare for en sikkerheds skyld). Redigeret af Deschain - 03-Marts-2018 kl. 16:10 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Perfekt! Så er en løsning her til fremtidig brug.
|
|
![]() |
|
Eftersom dansk sprog i Google Home skulle være lige om hjørnet, så er der nok ikke meget fremtid i denne løsning...
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvad er årsagen/fordelene ved at skifte til amerikansk?
Jeg tænker selvfølgelig funktionsmæssig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |