|
Google Live Channels bør få mere opmærksomhed! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har prøvet compile en apk selv, men den melder fejl. Har sendt dig en pm. Redigeret af JordanDK - 08-Oktober-2017 kl. 16:37 |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
mkjensen
Junior bruger Oprettet: 22-Maj-2012 Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du vil bygge en signeret APK, skal du selv oprette certifikat m.m. Alternativt skal du bare bygge en debug-udgave.
Du kan også sende mig e-mail-adressen på den Google-konto, du bruger. Så kan jeg prøve at tilføje dig som betatester, så du kan få appen via Google Play Store. |
|||
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
hej. har en HDHomerun connect DVR.
Nogen ved hvordan jeg skifter target til NAS?
|
|||
smedev
|
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
smedev - hvis du gad gå tilbage til dit spm i hdhr diskussionstråden i stedet for at hijacke en andens tråd. - så vil du opdage at der er blevet stillet yderligere spm til dig. - når du har besvaret det - så kan vi hjælpe dig
|
|||
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du har vist ondt et sted
smedev
|
|||
smedev
|
|||
smedev
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det drejer sig om en Boks ved navn HDHomerun Connect med DVR optage mulighed.
Ved opsætningen er der ingen mulighed for at angive folder for optagelser. Så spørger jeg pænt om der er nogen, der har fundet et sted på en mac hvor man kan redigere, så optagelserne havner i den rigtige folder. smedev helvede har et særligt sted for de selvretfærdige
|
|||
smedev
|
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
og hvad er det du bruger til at afspille på mac? - hvis det er eyetv står det jo i dens opsætning. - igen jo mere information vi har jo lettere har vi altså ved at hjælpe dig. - du har teknisk bare skrevet "jeg kan ikke finde ud af noget - hjælp!". Det er jo din afspiller der optager - det gør HDHR'en ikke selv. hvis du bruger HDHR's egen app, så kig her - går ud fra det er den "free" version du bruger. - med andre ord. ingen DVR funktionalitet direkte i den. https://www.silicondust.com/dvr-service/
|
|||
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej mkjensen Jeg vækker lige en gammel tråd Jeg prøvede at lave en apknfil i sin tid. Det lykkedes aldrig desværre. Kan jeg få lov til at blive beta tester via Google Play download i stedet? Jeg vil sætte meget pris på en apk fil hvis muligt På forhånd tak \Søren
Redigeret af soren_b - 05-Oktober-2018 kl. 22:54 |
|||
mkjensen
Junior bruger Oprettet: 22-Maj-2012 Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Send mig den e-mail-adresse, du bruger til Google services på dit Android TV, så tilføjer jeg dig som betatester.
|
|||
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mange tak - du får en PM
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |