|
Google maps i apple carplay - hvordan? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har lige opdateret google maps
og nu er den i carplay Skønt at kunne køre med sat billeder i stedet for grafik
|
|||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er mit også oppe at køre. Dejligt med valgfriheden.
Men de er da skræmmende ens i design og funktionaliteter. Forskellene er stort set kun hvor effektive søgefunktionerne er og beregning af rute. Jeg havde ellers håbet, at det var muligt med ruteplanlægning med flere destinationer eller mulighed for søgning langs ruten, fx spisesteder, tankstationer mm. Men det kommer forhåbentligt.
|
|||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
er det helt umuligt at fjerne trafik-infoen fra CarPlay? Hvis jeg går ind på google Maps på telefonen, kan jeg fint slå det fra, men så snart jeg kobler den til bilen, er det der... og jeg synes det ser rodet og træls ud på skærmen :/
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Med mine nuværende erfaringer foretrækker jeg Google Maps grundet en yderst effektiv søgefunktion. |
|||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |