|
Google Music på Sonos |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er bare på bar bund lige nu.
Jeg har min tablet stående her foran mig. På den har jeg startet Google music op. Men jeg er ikke sikker på at det fungerer som jeg vil have det til. Er google music et alternativ til Spotify? Det jeg ønsker at at man kan sidde med sin tablet og vælge nogle sange og at de afspilles via mit anlæg. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Google Music er i sig selv ikke en erstatning for Spotify. Den er lavet til at uploade dit eget musik fra din computer. Til gengæld er den gratis. Du kan dog købe et tillægsprodukt der hedder All Access, som er all you can eat, præcis som Spotify. Men da Google Music ikke er officielt i Danmark, vil der være store huller i det danske musik. All Access koster $9.99 så hut jeg visker. Så det er noget billigere end Spotify dog. Men som jeg skrev tidligere, kræver det, at du opretter en ny Google Wallet med amerikansk adresse. Du kan dog stadig bruge dansk Visa kort.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Men vil det ikke sige at hvis jeg har en NAS hvor min musik ligger, er der ingen ide om at bruge google music?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ikke med Sonos. Ikke som sådan. Google Music er mere til musik på farten, hvor du får adgang til alt dit musik derhjemme fra. Det smarte ved Google Music sammen med Sonos er, at når du kommer hjem med musik i ørene, kan du lige hive telefonen op ad lommen, og åbne Google Music app'en og smide det over på Sonos.
Men der hvor Google Music rigtig kommer til nytte, er når du besøger venner som også har Sonos, eller de besøger dig, så har I adgang til hinandens musik, så hvis han lige har fået den nye plade med fx Iron Maiden, men du ikke har fået den endnu, så hiver han lige sin telefon op ad lommen, og streamer den til dit Sonos :) |
|
![]() |
|
Takker for hjælpen Nagash. Havde jeg bare den halve viden ville jeg være glad
![]() Og til trådstarter - Tak for lån af tråden. |
|
![]() |
|
Ingen årsag. Det er jo derfor vi deltager i dette forum :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |