|
Google Nest Audio |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||
Dammerdreng
Ny bruger Oprettet: 29-Oktober-2021 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tak til alle - så fandt jeg ud at parre min Iphone med Nest Audio!
Meeeeget bedre! VH
|
|||||
Sig det med blomster, gør det med bananer - det er meget bedre end du aner...
|
|||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Har jeg aldrig oplevet..
|
|||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Heller ikke her. Kan det være noget google smider ind over?
|
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
hej Hvis man vil starte f.eks. DR radio direkte fra DR, kan man bruge kommandoen: "Hey Google, tal med DR Radio" - "spil DR P3". - man kan også starte DR podcasts på den måde...
|
|||||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|||||
Dammerdreng
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Dr Appen en meget bedre - og så slipper jeg for at høre "assistent" indigneret sige "jeg vil ikke tiltales på den måde" - når jeg har råbt "luk røven" når hun igen igen "blander" sig i en samtale... Har af samme grund slukket mikrofonen! Og så får jeg ikke feks Miele annoncer alle vegne på Google når jeg har nævnt Miele i en samtale
|
|||||
|
|||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ok, så du bruger IKKE stemmestyring selvom du har en Google Højttaler. Det havde været nyttig info, og derfor du får reklamer (det får du ikke med stemmestyring)..
|
|||||
Dammerdreng
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg brugte stemmestyring - og fik reklamer. Nu har jeg slukket for stemmestyring...
|
|||||
|
|||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |