recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Play Music Bluetooth kontrol
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Play Music Bluetooth kontrol

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Play Music Bluetooth kontrol
    Sendt: 02-Juli-2014 kl. 10:49
ville lige dele en fed oplevelse jeg har haft med Google Play music.
Kørte bil igår og furen ville høre den nye med Bastille Pompeii, Jeg søgte på min Music konto, fandt nummeret og tilsluttede tlf med bluetooth. Fandt så lige ud af at med Google play music kan jeg styre frem og tilbage på bilen musik navigation samt pause og stop. Ja det lyder jo som det er elementært. Men det er første gang jeg har haft en musik streaming tjeneste hvor kontrol er integret med bluetooth. Jeg har prøvet Wimp, spotify og Deezer, ingen af dem kan jeg styre med bilens eget bluetooth knapper. Hjælper nok også lidt når de selv har adgang til API med videre på Android. Udvalget er musik klarer jeg heller ikke over.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu