|
Google Play |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej rhsin
til at starte med vil jeg ikke lave indsigelse. men jeg vil gerne spørge om fra det øjeblik jeg aktiver et nyt visakort ophøre funtione så øjebliklig på det gamle ell? jeg spørge fordig jeg fik nyt kort i oktober hvor købne er fortaget her i december. |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvis du har fået nyt kort i oktober, er det gamle vel ugyldigt fra samme dato?
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
det vil jeg også mene samtlige køb er fortaget med det kort. hvordan står jeg så nu i den sag? |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvad siger banken? |
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
|
Var igennem det samme bare med Apple. Den huskede jo koden et stykke tid efter og så kunne drengen købe. Skrev bare at jeg ikke kunne forstå det (købstidspunkterne var heller ikke rigtige) og så fik jeg pengene tilbage. Det samme med min søster hvor der blev købt for 5000 kr.
Selv om de skrev det var en undtagelse så har de jo ikke ressourcer til at gå ind i "sagerne". Så fremover ingen dankort - kun Itunes kort. |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
|
Jeg mener først, at det gamle Visa-kort bliver lukket, når man første gang har brugt det nye (muligvis med en mindre forsikelse)...
|
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
|
banken siger at kortet først bliver lukket ved udløbsdagen eller ved jeg spærre det. ![]() sikke en masse julebejser jeg kunne have købt for de penge ![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Det lyder desværre rigtigt. Du kan via Netbank gå ind og spærre dit kort. Jeg skulle selv aktivere mit nye kort da jeg skiftede bank. |
||
![]() |
||
|
nogle der ved om jeg får et nyt kort eller det gamle bliver åbnet igen?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
man plejer at få et nyt kort da,kortnummeret er unikt.
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |