|
GOOGLE Play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2016 kl. 18:56 |
Kan man få googleplay på PS4 og hvis ja hvordan jeg kan ikke finde appen ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej.
Der er app til Android TV, LG webOS og Samsung Tizen. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Tak og ØV for jeg kan ikke bitstreame lyden fra Cromecast ;O( og min PS4 funger bare ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Bitstreame? Chromecast understøtter op til DD+ 640Kbit, så hut jeg visker. Og film og serier på Google Play leveres ikke i højere kvalitet end det.
DTS Master og True HD fås kun på blu-ray. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |