recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google søgning.. SOLVED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google søgning.. SOLVED

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google søgning.. SOLVED
    Sendt: 14-Marts-2012 kl. 14:45
Ved ikke om det bare er mig der har lavet ged i den eller google for nyligt har ændret noget ved deres søgemaskine..
Men hvis jeg har søgt efter noget på Google og jeg så laver en ny søgning, klikker ind på en side og tilbage igen, så står der ikke længere de søgeord jeg lige har skrevet, men dem fra den gamle søgning...

Er der nogle af jer der oplever det samme.. hvis det giver mening det jeg har skrevet :)


Redigeret af cgmand - 20-Marts-2012 kl. 19:44
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 16:42
Nå det var det der skete, har oplevet det også  Clap Igår eller forgårs
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 14:00
Så jeg er ikke den eneste :) Kan se min maskine på jobbet gør det samme :(

Er det mon en indstilling man kan ændre ?
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 19:43
Nå det blev simpelthen så pisse irriterende at skulle skrive de samme søgeord igen og igen, så jeg var nødt til at sætte mig ned og løse det :)

Det viser sig at man løser dette problem ved at deaktivere Google Direkte-forudsigelser under søgeindstillinger.. Trykker alligevel altid enter når jeg laver en søgning :)

Dejligt det spiller igen
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu