|
Google tv boks |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har faktisk også bestilt en Equiso for laaang tid siden, updaterede til pro versionen.
Sidst jeg fik en mail fra dem var det ang. fjernbetjeningen som de lavede så den også kunne sende IR og dermed også styre andre enheder ( styres selv med RF ) + De fik mulighed for at ligge mere lager i dem ( tror det var 8 GB ) Skulle gerne sendes i starten af oktober
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjekkede lige mail fra dem
Der er 8GB i dem og det med fjernbetjeningen og sende med IR var også ok. De arbejde på en bedre WiFi antenne
|
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Modtog en mail fra EquisoSå er enheden snart klar til omdeling, men tror ikke PRO modellen er med i denne omgang.UpdateIts almost here. The Equiso Smart TV's have arrived in the LA port and now we are just waiting for customs to clear them. Its been a busy 60 days since the ending of kickstarter and its great that our backers will be getting their Equiso's very soon. We started this project with a few backers and an idea. It was a simple idea to transform every dumb tv into a smart tv. Very soon we will be turning over 3000 tv's into smart tv's that can enjoy Netflix, HD content, music, the web, the Google Play store and Android. You as a backer helped make that happen. Enjoy the picture of the Equiso Smart TV's in the LA port Redigeret af Pony65 - 01-Oktober-2012 kl. 11:12 |
|
FriendlyMots
Bruger Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mail fra Ebay idag, min Equiso Pro er lige blevet sendt. Tager nok en uges tid desværre.
|
|
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705 Focal Sib PS3/Xbox360 Hddvd addon |
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Bliver spændende at se hvem der modtager først, jeg bestilte den via kickstarter ( som bracker ) helt fra starten af. Glæder mig til at modtage den.
|
|
Kermode
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hm, sjov der er allerende nogen på amazon som sælger den brugt?
|
|
--
DR - landets største jobskabelses ordning. |
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Android On A Stick: Equiso Smart TV |
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Equiso Pro er udsat til sidst i november. Men det er fordi der kommer en ny model med kraftigere "motor" og dobbelt RAM. Den nye model er gratis for personer der allerede har købt PRO modellen. Så det er jo fedt, skal bare vente lidt længere.
Citat fra mail:
|
|
pakedskeezer
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2012 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pony65, så godt opdateringen :)
Tænke på om man ikke burde have oprettet en anden tråd, da den her vist bare er kørt lidt off topic hehe
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
FOr min skyld bare giv den gas, kan godt lide at jeg ikke aktivt skal søge Info :)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |