|
Google TV med Logitech Revue - (og Boxee) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
synes da boxee ser mere og mere interessant udmed alle de updates der er kommet:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89678&PN=1&title=dlink-boxee-box-digital-media-player For mig er den mere interessant end popcorn, men det kan jo være de også kommer op på dupperne med boxee's voksende popularitet. |
|||||
![]() |
|||||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
||||
så er det vis ikke være. for mig af se har boxee da nolge fordele men det er jo til forsklige folk dog for mig af se er der mange ting pch gør en deld beder som du selv efter sporte blu-ray men lyder lidt som om du bare har løst til af lave en flame war om afspiler ![]()
Redigeret af tobiasl - 15-December-2010 kl. 15:42 |
|||||
![]() |
|||||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
||||
ikke for at starte flamewar overhovedet. Er bare lidt i tvivl om popcorn stadig vil være førende om nogle måneder sådan som de spytter updates ud for tiden. Flere af de ting du nævner som dårlige er allerede løsteller kommer med næste firmware (fx er der kommet mere fokus på offline indhold og mulighed for at den ikke skanner ved opstart/gemme lokalt.
Men det hele er nok en smagssag... |
|||||
![]() |
|||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
||||
Såmænd ikke fordi det skulle være smart. Bare et interessant eksperiment.
Har testet det med MKV'er med success. Blu-ray ISO kan den dog ikke streame over wireless - eller ihvertfald ikke mit .N netværk baseret på en D-Link DIR-655 router/accesspunkt.
Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Jeg vil personligt gerne have begge dele og med den nye firmware har jeg mulighed for en bedre balance.
Jow, men den slukker bare for signalet. Der er ikke forskel i strømforbrug. Faktisk det samme som de gamle NMT baserede maskiner.
Interface ændrede sig meget fra f.eks 0.9 til 1.0, så nogle har valgt at bibeholde det gamle interface. Der kunne også blive introduceret grimme bugs og lign. som man ville vælge ikke at være en del af. Det er da sket både TViX og første generations NMT afspillere dengang jeg prøvede dem. Derudover er flere punkter rettet i den seneste firmware. Har opdateret den originale post hvor listen kom fra. |
|||||
![]() |
|||||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
||||
som jeg ser det må du gør op med dig selv om du vil spille blu-ray som blu-ray eller ikke svære er det ikke ellers er alle afspiler mere eller mendre lige gode dog har boxeboox en masse fordele men så kiger man på prisen så forsviner den efter min mening da mange af de bliver afspiler afspiler ca. det samme vis du vil afspile blu-ray koret som spawn vis har prøvet af forklare dig uden held så er det Dune HD eller pch svære er det sådan set ikke og lyd som det er det du efter sporte vis det ikke er det må du lige skrive hvad det er er lidt svært af svare og hjæpe dig vis man ikke er siker på hvad du vil have jo
![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
blueray med menuer betyder intet for mig. Går da ud fra boxee fint afspiller blueray film.
Og jeg bryder mig ikke om yamj men vil gerne have noget der er indbygget i afspilleren, så nok derfor jeg hælder til boxee. |
|||||
![]() |
|||||
||||
vis det er det enste køb en a200 biliger og kan det samme
![]() ![]() ![]() Redigeret af tobiasl - 16-December-2010 kl. 12:18 |
|||||
![]() |
|||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||||
Revue Logitech. til Google TV
Hvorfor i alverden skulle denne ikke kunne bruges i DK. Hvad er det grundlæggende problem ? Jeg ved intet om begrænsningerne, så forklaring søges Boxen kan købes på e-Bay og i England m.fl. |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||||
Revue Logitech. til Google TV
Hvorfor i alverden skulle denne ikke kunne bruges i DK. Hvad er det grundlæggende problem ? Jeg ved intet om begrænsningerne, så forklaring søges Boxen kan købes på e-Bay og i England m.fl. |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
Troy McClure ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
||||
Nogen der har nogen nyheder omkring Logitech Revue (Google TV) mht Danmark.
Jeg har købt en ny af en ven som er i USA i skrivende stund. Jeg får den i næste uge og så må jeg jo se om jeg kan få noget ud af den... |
|||||
![]() |
|||||
||||
tror luften gik af ballonen men de kommer snart med en ny version af google TV og vist også en ny box. Google har jo købt motorolas afdeling der laver bokse (og mobiler) så der skal nok ske noget inden alt for længe.
Lad os vide hvad du får ud af den. |
|||||
![]() |
|||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
||||
Produktet blev erklæret en fiasko på amerikanske websites, og den røg hurtigt ned i pris, som man så med HP touchpad, så indtil videre er den tilbage på tegnebordet hos google, og du har nok ikke investeret i et særligt langtlevende produkt sån som usa ihvertfald så på det.
se f.eks denne ud af mange på en google search
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |