|
Google TV og DRTV |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeps og tak, jeg er helt med, mine to sidste indlæg var kun for at anskueliggøre mit indtryk af DRTV's manglende TV-Guide på TV.
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4821 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har ikke en apple TV, men på iPad fungerer DRTV TVguiden så du kan se 7 dg tilbage på alle kanaler.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeps, og den virker ligesådan på en Android-tablet og telefon som Radiomanden også har skrevet.
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg tænker kun du får adgang via ext boks. TV guiden er åbenbart ikke gearet til stream TV. Burde være lige så elegant og brugbart som EPG er til flow TV.
Redigeret af Munch - 16-December-2021 kl. 16:50 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej det gør man ikke, den er som skrevet ikke på Android TV OS.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så bruger man bare en ATV boks.
|
||||
|
||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej ingen EPG det er på flow TV. På ATV kan DRTV appen downloades, og i den findes TV Guiden med oversigt over alle kanalers programmer frem i tiden og 7 dg tilbage.
|
||||
|
||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg skrev 16.39 at jeg ikke selv har en ATV og mulighed for at kontrollere det. Jeg ved at ATV 4 og 4k kan hente apps fra appstore og gik ud fra det er samme apps som til min iPad. Men du skriver den IKKE er tilgængelig. Så må jeg sige det er for dårligt
|
||||
|
||||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeps, tilgængelig på iPad og iPhone, PC browser men IKKE på ATV og Nvidia Shield Pro.
|
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Eller på en hvilken som helst anden Android TV enhed.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |