|
GoogleTV enheder |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
NSZ-GS7 koster da vist lidt mere end kun 99$
Redigeret af FriendlyMots - 10-August-2012 kl. 16:38 |
||
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705 Focal Sib PS3/Xbox360 Hddvd addon |
||
![]() |
||
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
|
Det kan jo gå for stærkt så sætter lige et 1-tal foran og retter det. Tak. |
||
![]() |
||
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
|
Ingen problem, andet end jeg var super hooked på den. Indtil jeg faktisk ville se den på amazon uk, og prisen der var 3 gange så høj. Æv :)
|
||
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705 Focal Sib PS3/Xbox360 Hddvd addon |
||
![]() |
||
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
|
Hva så med en Logitech Revue ? De er ved at være ret billige, og kører samme software, og egentlig synes jeg deres betjening er bedre. Men det er klart at Sonys modeller er helt nye og dermed dyrer... |
||
![]() |
||
|
Kan iøvrigt fortælle at der NSZ-GS7 netop har modtaget en opdatering, så den stemmer overens med dens amerikanske fætter, hvis du har købt i UK.
Det vil sige nu er der Mediaplayer, hvis man da ikke bruger den fra GTVBOX, og så er der integreret NETFLIX på boksen nu. Fedt !
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|
Logitech Revue og Sonys første Google TV var baseret på Intel Atom-chips. Fremtidige Google TV-produkter bliver baseret på ARM-chips. Derfor skal du nok heller ikke forvente meget fremadrettet perspektiv i de gamle produkter på den gamle platform. Google vil fremover opbygge Google TV omkring ARM-platformen. |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
|
Den fra Vizio koster kun $99 desværre er den midlertidigt udsolgt, men mon ikke snart de dukker op på Ebay... Kender dog desværre intet til dem, så det kunne være fedt at hører erfarringer :-) |
||
![]() |
||
Huleboer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
|
Er der nogle som har erfaringer med en google tv boks hentet hjem fra det store udland/USA, her tænker jeg på om de kan bruges til netflix her i dk. Jeg har selv en wd tv live hub, og trode at jeg var på den grønne gren med hensyn til netflix når det kom til dk. Nu her WD meldt ud at den aldrig kommer til at virke med netflix i andre lande end USA.
Derfor vi jeg ud og købe mig noget der kan bruges med netflix her i dk, og da jeg er glad for android er det jo oplagt at købe noget med google tv på. Jeg tænker at det bliver en Vizio co-star. Men inden jeg kaster penge efter den ville det jo være godt at høre om der var nogle som vidste om den kunne bruges med netflix her i dk. Ellers må jeg finde mig en anden boks der kan, selvom jeg hels vil have en boks med google tv på... |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Jeg har en Sony Google Tv box hentet i England. Se nederst på side 3
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116171&PN=3&title=bedste-billigste-og-mest-lydlse-netflix-ting J |
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
|
@huleboer
Jeg har købt sådan en her: Og det af lidt samme problem som dig. Mit TV er lige en postgang for tidlig til smarttv, så denne enhed tilføjer: Netflix + meget andet Laver det om til et smarttv med Android styresystem Jeg syntes fjernbetjening er smart. NB. den nye Pro model kommer først sidst i november, hvis du kan vente vil jeg lave en mini test til den tid
Redigeret af Pony65 - 21-Oktober-2012 kl. 10:34 |
||
![]() |
||
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
|
hvor kan man bestille den inde på deres side,?
|
||
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
|
Det ved jeg faktisk ikke, men jeg ville også vente med at købe til den er blevet testet ordenligt. De har en del problemer med standard modellen. Jeg skulle gerne modtage min Pro model sidst i november, så må vi se om den kan bruges. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |