Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
|
Sendt: 02-August-2007 kl. 10:35 |
Det er et KRAV fra min side at de kan det. Og Garmin Nüvi har kunne det i alle de versioner jeg har haft.
Har p.t. 660.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
kris
Guld medlem
Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1044
|
Sendt: 02-August-2007 kl. 10:37 |
Jeg lærer noget hver dag - tak! Men ellers er jeg altså ret imponeret over Aldi-vejfinderen!
kris
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
|
|
Circon
Super bruger
Oprettet: 05-Januar-2005
Point: 299
|
Sendt: 02-August-2007 kl. 11:21 |
Hej Kris
Det samme her.Den virkede bare perfekt og uden fejl overhoved.
Den fandt altid vejen.For mig er den perfekt og jeg personlig savner ikke noget.
Hilsen
Circon
|
|
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1561
|
Sendt: 02-August-2007 kl. 11:28 |
kris skrev:
Bare en brugererfaring: Aldis Medion har været super-velfungerende for mig og min familie denne sommer. Den bragte os sikkert fra Frederiksberg til Toscana og tilbage igen. Jeg er meget imponeret.
Kun savner jeg én ting, som jeg i øvrigt kan forstå, at de færreste gps-systemer kan i dag: Muligheden for at søge på gadenavn FØRST - meget ofte aner man ikke, om en gade hører til Brønshøj, Vanløse, Stenløse, København eller hvad ved jeg. Men denne feature er vist fraværende i alle systemerne nu om dage (den fandtes på min oldsag: Mio 168).
kris |
Nu kommer det an på situationen men i dit eget eksempel skal du blot vælge København, så skal den nok finde gaden, uanset om den er i Brønshøj, Vanløse eller Husum... Det gælder dog ikke Stenløse, men det vil man i de fleste tilfælde vide ikke er en del af København
|
|
kris
Guld medlem
Oprettet: 23-December-2003
Point: 1044
|
Sendt: 02-August-2007 kl. 11:32 |
tja... jeg synes jeg mange gange gennem årene har oplevet, at en gade ikke lige hørte til den "gps-by" jeg troede, hvorfor jeg ikke har kunnet finde den... ikke engang mit eget sommerhus, kan jeg huske om hører til odsherred, højby, nykøbing eller vig i gps-sammenhæng, så gade-funktionaliteten ville jeg sætte pris på!
kris
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
|
|
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1262
|
Sendt: 02-August-2007 kl. 20:11 |
Route 66 har også mulighed for at søge på vejnavn. Der er så lidt andet der gør at man nok er bedre stillet med Garmin...
|
|