recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GPS modtager Europa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGPS modtager Europa

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2011 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af joga joga skrev:

TomTom / Garmin ..? Gammel/ny model ..? Jeg er ikke nørd, og jeg har svært ved at gennemskue de forskellige funktioner og brugervenligheden. Nu har jeg kigget på Garmin nüvi 1690, men synes ikke at det ligner at den har intern hukommelse. Har læst om nogle brugere med problemer ifm. opdatering af kort til SD-kortet på Garmin. Derfor går jeg efter 4Gb intern hukommelse... håber ikke at jeg er galt afmarcheret...Confused

Mig bekendt har Garmin hele Europa (eller hvilken kortpakke den kommer med) installeret på den interne hukommelse.
Har selv en Garmin 255T hvor hele Europa var præinstalleret, derudover er de SD slot, hvis man vil have ekstra kort i den.
Hvis du ikke vil betale for "lir" så ville jeg gå efter en af de billige eksempelvis Garmin 1350T, den navigerer lige så godt som de dyrere, men mangler blåtand etc. (som de fleste ikke bruger alligevel)

Redigeret af thor-thor - 19-Januar-2011 kl. 10:24
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu