recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GPS test i ekstrabladet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGPS test i ekstrabladet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Emne: GPS test i ekstrabladet
    Sendt: 03-April-2007 kl. 09:42
Til top
taunus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 09:04
Er der nogen der ejer sådan en maskine? Hvad er Jeres vurdering?
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 09:40

Oprindeligt skrevet af taunus taunus skrev:

Er der nogen der ejer sådan en maskine? Hvad er Jeres vurdering?

Mener du en af dem de skriver om eller generely?

En af mine venner har en Garmin "et eller andet" og selvom den ikk har alle mulige smarte funktioner, så er den lækker. Nu har jeg lånt den nogle gange og skulle kun fra a-b og det har den klaret uden problemer hver gang.

Synes noget af det bedste ved sådan en "bærbar" er at man kan tage den med på vandring eller cykel hvis man vil.

Til top
taunus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 10:09
Ja, jeg skulle lige huske at skrive: Navman'en
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 11:40

Personligt ville jeg nødigt købe udfra hvad ekstrabladet skriver.
Jeg har læst nogle test om fladskærme deri og deres uvidenhed om emnet var gangske imponerende.

I deres test af GPS'r mangler også nogle. Man savner da Garmin og Route66 f.eks.
Nogen der ved hvad deres "forstadsadresse" er, så kan jeg da lige chekce på min gamle TT5 (har ikke opdateret kort til de nyeste).
Hvorvidt en adresse mangler er jo ofte blot fordi kortet er gammelt, det gælder alle GPS'er uanset mærke. Eneste løsning er hvis man kan downloade kort via nettet (internet/mobil) og få dem opdateret.

Desværre er der mig bekendt ingen leverandører der har abonnementservice på den slags. Det er da ellers oplagt - vi køber jo rask væk et nyt krak-kort en gang imellem, så hvorfor ikke tegne et elektronisk abonnement til ens GPS-enhed og så skal man ikke mere tænke over om kortet er opdateret.

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu