|
Gør Apple min iPad langsommere med vilje? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når ipadOS og systemdata tilsammen nu fylder 11GB udaf de 16GB min ipad har, siger jo alt.
|
||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke fordi de 11GB til sammen er slemt, kunne du måske alligevel vinde lidt ved at nulstille den og få ryddet op i system data. Men din gamle iPad yder kun omkring 25% af den nuværende basis model som iPadOS må forventes at blive optimeret mod, så forvent ikke mirakler.
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Muligvis. Min iPad kører stadig med 15.4.1, som den blev leveret med og bliver ikke opdateret. De to gange jeg har opdateret tidligere iPads har det endt med stort set ubrugeligt udstyr.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke en skid forstand på Apple, men er der slet ikke, ligesom i Windows, mulighed for at køre noget system-oprydning? I Windows er der også nogle Temp-mapper, man kan rydde op i, og i SoftwareDistribution (I Windows), kan man også tømme sin Download-mappe, når opdateringer er foretaget.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |