|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kwan112 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 22-April-2006 kl. 09:40 |
Grafik Driver til MSI Nvidia 6600 grafik kort, som er kompatibel med media center.. Når jeg insaler fra den medfølgende CD.. Så slukker skærmen.. og jeg skal starte op i VGA mod for at se noget igen.. Det samme ske når jeg hender de nyeste driver på nvidia til media center... Hvilke driver version bruger i til nvidia kort? |
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
http://www.msi.com.tw/program/support/download_center.php
Da du ikke skriver hvad dit kort hedder må du hellere selv prøve den her ![]() Redigeret af nfspower - 22-April-2006 kl. 12:53 |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Hmmm, hvilken type skærm har du? Har di prøvet om der er drivere til skærmen, i stedet for grafikkortet? Det kunne jo være at Nvidiadriveren prøver at sætte skærmen til en refreshrate som skærmen ikke kan lide, men som burde fungere med standardskærm-driveren...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Moef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Jeg ville gå efter Nvidia's egen driver, som sandsynligis også vil være den nyeste - www.Nvidia.com
Moef |
|
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit
Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard |
|
![]() |
|
Kwan112 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Jeg har fundet ud af at det er DVI porten som kegler i det.. når jeg bruger VGA porten virker det..
hvad kan det være?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nogen der kan hjælpe mig med det med det DVI
og nogen der ved helt præsichvordn manifinderud af hvad ens grafik kort helt præsis hedder, når man ikke kan lsse det på det umidlbart??
|
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
hent Everst eller prøv at tryk Start >> Kør >> dxdiag [enter] og så tryk på fanen Display... så kan du se det der
![]() Hvad angår din DVI udgang... tror i første omgang det er driverne.... så prøv at hent de drivere der passer |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Når jeg kikker i dxdia skriver den bare det er et Nvidia Gforce 6600, og det er jeg klar over..
Everst? har prøvet google.. kan ikke finde det.. hvor henter jeg det.. og hvad er det?
|
|
![]() |
|
![]() |
www.lavalys.com
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fatter det ikke..
Det er bare et MSI GFORCE 6600 Kort..
andet kan jeg ikke finde.. Everst finder heller ikke mere..
Jeg har afinslaeret alle diver.. instaleret det aller nyeste nvidia MCE driver, jeg har prøvet dem fra MSI, jeg har prøvet de aller nyeste Nvidia som er til XP.
|
|
![]() |
|
![]() |
og det virker ikke noget af det ?.... hvis nej.... så lyder det til MCE ikke kan lide dit GFX kort ja.... prøv at smid Media Central på så... og se om den også fejler der... gør den det så kunne det tyde på det er noget MCE/MC relateret kortet ikke kan og så er der ikke andet at gøre end at teste med et andet kort
|
|
|
|
![]() |
|
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Hej Denne virker fint på mit gforce 6600: |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |