|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Egentlig ikke, udover jeg i perioder oplevede det samme med DVD afspilninger. Det er helt væk efter jeg skiftede til Nvidia grafikkort.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Din refreshrate skal være LIG din framerate....Ellers er det klart der er problemer... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
tjepi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
er det noget jeg sætter op i kontrolpanelet til grafikkortet, eller hvor skal jeg lede efter de indstillinger?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja i Nvidia Kontrolpanelet.... Udgangspunktet tages i kilden....Er det 1080i@25fps(hvilket det som regel er på 3d blurays i PAL format) skal dit grafikkort stå til 1080i@25hz(1920x1080@25hz). Er det 1080i@23.997 skal grafikkort stå til 1080i@24hz...osv osv Arcsoft TMT 5 har en mulighed for dynamisk/automatisk at indstille refreshrate - Dog ikke noget jeg har leget med.... Sync problemer opstår når lyden er beregnet til fx en PAL baseret opløsning/framerate og fremviseren(skærm)/afspiller ift en NTSC baseret framerate. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |