|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
the old guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 22-Marts-2008 kl. 17:07 |
Jeg vil gerne se film fra min pc på mit tv men mangler et grafikkort ned hdmi. Ikke dvi omformet til hdmi p.g.a. lyden. Men kan man overhovedet overføre lyd gennem et grafikkort ?? Mit tv klarer 1080p og det er derfor et krav. Jeg har et hd dvd drev på vej og vil også gerne spørge om jeg skal bruge noget specielt software til det ?? Og er der andre ting jeg skal være opmærksom på ?? Er absolut noob inden for dette. Har selv set dette kort http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=433423 Er det noget i kender eller kan i anbefale et andet ?? Håber på at få noget hjælp til dette..... mvh Klaus |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Jeg bruger netop dette kort med hdmi og også med 1080p. Det virker fortrinligt. for at få lyd med igennem hdmi skal du har en ledning fra digital coax ud på dit lydkort og ind i selve grafikkortet i et coax digital ind. så smider den lyden med videre. Jacob |
|
![]() |
|
the old guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Jeg har onboard lyd... Er det et problem ?? Jeg har dette bundkort http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=202576 Eller skal jeg have et seperat lydkort og hvis ja hvilket ?? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Der står der er to SPDIF udgange på bundkortet, så der er nok tale om et optisk og en coaxial, så nej, det er ikke et problem så.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Hejsa,
Det bundkort du har er super. Det har et coax spdif output (orange stik) der skal så et kabel derfra og over i grafikkortet som har det samme orange stik ved siden af hdmi porten :)
Jacob |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
http://www.prcdata.dk/produkt/gainward-bliss-8600gt-pcx-tv-d ual-dvi-goldensample/69217842/ Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
![]() |
OK. Tak til alle der har svaret
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Kokkeole : Det ser ikke ud til det kort du linker til har hdmi ??
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Næ, du har ret. Sorry. God Påske. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige et tillægsspørgsmål vedt. kortet. Er der "hjælp" på kortet til dekodning eller belaster det cpuèn ?? Og har også lige hørt om noget der hedder h 264 understøttes det ?? Er der nogen der kan anbefale andre kort end det øverste ?? På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej mylle er det ægte hdmi udgang i grafik kortet,synes mange gange når de skriver hdmi så er det bare dvi ????. hilsen agger |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Citat: "Jeg har et hd dvd drev på vej og vil også gerne spørge om jeg skal bruge noget specielt software til det" Kan du nå at afbestille det? Jeg tror ikke der er den store fremtid i det drev Tror det er bedre at overveje et Blu Ray drev
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |