the old guy skrev:
KEN_T : Lige et ? mere..... Det Hd 3450 kort du linker til er det et du kender og ved hvordan det er med støj ?? Det ser umiddelbart ellers ud til at være fint med medfølgende adapter.
BTW. Har læst din HTPC guide. Nice done |
Jeg ved godt jeg er stærkt forsinket, men jeg har overset dit spørgsmål. Det kan nok slet ikke reddes med "bedre sent end aldrig"

Men jeg har faktisk et HD 3450 kort og da det er silent, dvs med en passiv køler støjer det ikke så meget :)
Nå, men det kunne det godt alligevel, for det udvikler varme der skal bort og det kan jeg faktisk godt høre i nogle situationer (måske? ikke sikker på det faktisk. Kan ikke høre min HTPC faktisk så det er ubetydeligt)
Men et separat grafikkort har en højere temperatur end et der sidder på motherboardet, mit separate grafikkort (HD 3450) ligger konstant på omkring 50C. Det er et asus kort der er strømstyret efter behov med et lille program, muligvis derfor det holder samme temperatur. Lyder nu lidt mærkeligt nu jeg skriver det, må hellere checke på anden vis end den visning jeg har.
Sådan et kort kan du rolig købe. Virkelig flot billede, hos mig særlig via VGA udgangen. Men du har nok købt allerede. Ked af jeg overså dette. Sorry!