recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - grafikkort med HDMI til HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketgrafikkort med HDMI til HTPC

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Rolfiboy Rolfiboy skrev:

Fra APG hjemmeside:

Må jeg bryde en kopispærring på en musik-cd eller film?

• Du må gerne bryde en kopispærring på en musik-cd eller film, hvis det er nødvendigt for, at du kan lytte til musikken eller se filmen.
  • Du må ikke bryde en kopispærring på en musik-cd eller film for at lave en kopi - heller ikke selvom kopien kun er beregnet til brug inden for din husstand, i din bil eller i dit sommerhus.

Der opstår en lidt mudret situation, hvis det er nødvendigt at lave en kopi for at afspille filmen. Det gælder f.eks. for den nuværende udgave af muslix64's BackupHDDVD. IANAL, og jeg tør ikke udtale mig om hvorvidt retten til at afspille eller forbuddet mod at kopiere (i begge tilfælde ved at bryde en teknisk foranstaltning) vejer tungest i den situation.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu