|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jamen, det skal vel være et 8800GT, hvor du har hvad du skal bruge, selv prisen holder. Det kan fås for under 1400 og er hurtigere end et 8800GTS kort faktisk. Det kan så vidt jeg ved fås med passiv køling (nogle taler om det) Desuden bruger det mindre strøm end fx et 8800gts. Der var en anmeldelse på Techspot |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Lidt forvirrene skal det være.. 8800GTS fås i både den nye og den gamle version(ved ikke hvorfor Nvidia valgte at lave et nyt kort som også hed 8800GTS) den gamle version er på 320 og 640 mb ram, den nye er på 512 og 1024 mb ram.. rækken over hvad det er hurtigst/kraftigst er (de svageste først. 8800gts 320/640mb ram 8800GT 8800GTS 512/1024 mb ram..
Jeg har set 8800gt passivt kølet, både gainward og sparkle, laver dem.. og det lyder som det bedste bud, det skal siges at det kort kan spille alt der er på marked nu... |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Her er hvad det skal kunne klare af spil
Tak alle sammen for jeres input! |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja, jeg har ladet mig forvirre af de fælles betegnelser der er på kortene. Der er et nyere 8800GTS kort med en G92 chip og det er et kort der er hurtigere en 8800GT, sorry.
Må lige sætte mig bedre ind i emnet, har ikke fulgt med med de hurtigste grafikkort. Stadig væk er det altså mulig at få sig et godt 8800Gt kort for under 1400, der er et godt kompromis når man vil have spil og afvikle Blu-Ray. Redigeret af Ken_T - 02-April-2008 kl. 07:25 |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej så en reklame for nividia kort 9800, den havde både hdmi stik og dvi.Ved ikke om der er på markedet eller først på vej. hilsen agger |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Denne test af 8600GT-kort viser at Unreal Tournament 3 kun kører med 17-20 FPS ved en skærmopløsning på 1280 x 1024. Så jeg vil holde med tidligere indlæg om, at 8600GT nok er i underkanten. Og med et passende spring op i ydelse havner vi i 8800-serien. Jeg tror ikke, at det vil være klogt at gøre det billigere.
|
|
![]() |
|
axlrod ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Jeg har et 9800 GT .. der har HDMI .. dog ikke passiv kølet.. det er en Zotac.. dens køler siger dog minimalt meget.. men kan gå amok hvis den bliver rigtig meget belastet.. (aldrig sket for mig).
Er sikker på du ka finde et 9800 GT der er passiv kølet også.. |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Syntes bare ikke jeg kan finde noget grafikkort i 8800-serien der er passiv kølet og har hdmi ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo, jeg har set adskillige passivt kølede 8800GT kort. Det skal være fra serien med G92 chippen. Det har hardwareunderstøttelse for H264.
Og HDMI med HDCP får du via DVI dual Link udgangen via en speciel konverter (HDMI/DVI converter kaldes den, skal helst følge kortet, check lige det ud) Bliver lige nødt til at finde de rigtige link til de passivt kølede kort, så dem tidligere i dag. LINK Anandtech Link shopitonline Tror dette er passivt EDBpriser.dk Redigeret af Ken_T - 02-April-2008 kl. 18:48 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
8800GT findes kun med G92 chipset, så den er man sikker på. Og den jeg linkede til i mit første post, var lige den eneste jeg kunne finde med pasiv køling på edbpriser.dk
Og som nævnt tidligere, så er 8800GTS med 512 eller 1024MB ram også med G92 chipset, og derfor hurtigere end GT, men anbefalede den ikke fordi jeg ikke kunne opspore et med pasiv køling. Men er der nogen grund til at du absolut vil have HDMI? DVI virker ligeså godt. Ved godt du nævner HDCP, men som jeg sagde, løses det ret let med AnyDVD HD. Redigeret af Nagash - 02-April-2008 kl. 20:48 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
HDCP er ikke begrænset til HDMI. Du kan sagtens køre HDCP igennem et DVI interface.
FIY findes der også 8800gt med Zalman køler som ikke er passiv, men som også kan efterkomme dine krav for hvad angår støj. Har selv et, men har selv lavet blæserstyring til det. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |