|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Jeg leder efter et kort der er pasivt kølet og har HDMI stik, jeg kommer nok til at vente lidt tid, men er der nogle der har set nogle? http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=164 71 Jeg har fundet det her, så skal jeg bare have fundet en dansk forhandler.
|
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Nvidia 6200 er MCE kompatibelt. Men nu kan det vel bedre betale sig at købe nVidia 7200...
|
|
![]() |
|
hightower ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Nogen der har et link til et mce kompetibelt low profile kort ?
![]() Redigeret af hightower - 07-April-2006 kl. 11:04 |
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Nvidia Geforce 6200 findes både med aktiv og passiv køling og i alm og lav-profil - og det er MCE-kompatibelt. Du må selv finde et link.
|
|
![]() |
|
hightower ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Jeg kan ikke finde nogen... kan du ikke sende et link ??
|
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
til hvad hightower? til et sted på nettet hvor du kan læse om det? eller et sted hvor du kan købe det (over nettet)? jeg får en del hits med google
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Et link til et kort (evt på edbpriser)
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tak. Er det low profile ?
|
|
![]() |
|
![]() |
det er mce-komp, lowprofile passivt kølet passivt for ingen blæserstøj. low for at passe i kabinet mce for at passe til software (og det findes med både (altså enten eller) agp og pci - så det passer til bundkortet) MEN: Hvis du skal bruge det til andet end mce-funktioner - dvs fx. spil - så er det forfra - for her stinker kortet - og det gør næsten alle low/pass/mce-kort - og nej det er ikke HDMI-parat.
|
|
![]() |
|
Apu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Iflg. Nvidia skal man have mindst et 6600 hvis man vil dekode HD i GPUen istedet for CPUen. Kan ikke lige finde dokumentet på deres side, men det var ikke altid nødvendigt. Det vil jeg gerne have for at få min cpu blæser til at holde kæft. :)
Jeg har ledt efter et 6600 AGP kort med passiv køling, men jeg har ikke fundet nogen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |