|
Gramofon streamer (Spotify Connect) (solgt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jepperc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2014 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2014 kl. 13:32 |
Sælger 2 stk uåbnede Gramofon streamere.
Allplay streaming (multi-room og internet radio) burde komme i januar som opdatering. Har selv 2 kørende.
Redigeret af jepperc - 04-Januar-2015 kl. 16:22 |
|
![]() |
|
sp00bking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem vil jeg gerne købe. :)
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Hvis sp00bking fortryder eller kan nøjes med en, så køber jeg gerne en af dem (kan afhente i århus).
|
|
![]() |
|
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
Hej
Jeg vil gerne byde de kr. 275,- på en enkelt, til afhentning i Hørning, hvis sp00bking hopper fra. Mvh |
|
![]() |
|
ChrW ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Meget har jeg hørt om gramofoner, men en streamer?? Mener du en RIIA enhed til gramofonen, så man kan bruge en normal indgang på en forstærker, uden gramofon indgang. |
|
![]() |
|
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
Hej
Det er en streamer, der "bare" har fået navnet "gramofon", det har ikke noget med en pladespiller at gøre. Linket i den tidligere post forklarer produktet. Mvh |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Har købt en direkte fra Spanien, og den virker som den skal.
Og super skarp pris TS sælger til. Jeg syntes til prisen er den rigtig god, finish er som forventet til prisen. Funktionelt er den godkendt. Og jeg har intet med sælger at gøre... :0) |
|
![]() |
|
jepperc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2014 Status: Offline Point: 3 |
Jeg har et salg i gang. Havde også en annonce på dba, og blev kontaktet i går aftes. Hvis køber springer fra, går de til sp00bking :)
|
|
![]() |
|
de er væk..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |