|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Du har ret - så derfor har jeg bestilt den til 200,- ca. Giver ikke tæt ved det
dobbelte for en "demo" .. hehe ![]() Mand det bliver godt. |
|||
![]() |
|||
René P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
jeg har hørt noget med at den 17. april kommer gt5 i usa, og har over 60 biler, men jeg mener at kunne huske man kan downloade det ''mod'' til gt5p hvis du har købt den før, håber lidt på at det er rigtigt, men ved ikke om det download vil være gratis eller du skal betale en hvis sum. |
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Det lyder lidt frækt
![]() |
|||
![]() |
|||
splintogco ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
||
Har i dag downloadet fra Playstation store via min Hong Kong account. Pris under 200 kr.
MVH |
|||
![]() |
|||
René P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
men der står det hele vel så også på japansk?
|
|||
![]() |
|||
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
||
Tak for linket :) Så har jeg også bestilt til £19.99,- |
|||
![]() |
|||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
||
HMV er på Guernsey, som er Channel island, og hvis du er uheldig så bliver du snuppet i tolden..men held og lykke ellers. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg bestilte hos min "lokale" pusher, dvs.play.com hvor jeg køber alt som
regel. 205,- ca. Så er der heller ikke bøvl med told. |
|||
![]() |
|||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
||
Play.com ligger på jersey så der kan du sagtens risikere at den bliver stoppet i tolden. Det er sket for mig hos play.com et par gange så jeg er derfor stoppet med at bruge dem ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er aldrig sket for mig - VAT er "prepaid" som de skriver på pakkerne.
Det har været diskuteret andetsteds, men jeg kan desværre ikke finde linket. Men resultatet var, at play.com ikke fordrer told med mindre postvæsenet laver en bøf ![]() EDIT: Der står noget om det her, men hvem der har ret ved jeg ikke - jeg ved dog, at med de efterhånden mange ordrer af svingende beløb jeg har modtaget derfra, så må der være noget om snakken? http://www.dailyrush.dk/boards/1365/topics/41878/ EDIT 2: Grunden til, at jeg i første indlæg skrev der ikke var problemer med told er, at hvis du søger på nettet så tegner der sig et billede af, at selvom Jersey ligger uden for EU så er de tilknyttet UK og betaler moms og told dertil på forhånd = du skal ikke betale told. Men ringer du til SKAT så kan du ringe 10 gange og få 10 forskellige svar. Min konklusion er, at indtil det modsatte er bevist (SKAT kommer med entydige svar), så er der ikke told og moms på varer fra play.com. Det står også på pakken, at Import-VAT is prepaid med en autorisationskode 107 (mener jeg den hedder). Bliver en pakke stoppet i tolden burde det altså være nok, at sende en klage ind og få pengene retur fra SKAT. Redigeret af MartinJohansen - 12-Februar-2008 kl. 13:00 |
|||
![]() |
|||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
||
De gange jeg har bestilt hos dem, har der været en importdeklaration uden på kuverten. Og jeg har endnu ikke oplevet told fra HMV ... |
|||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|||
![]() |
|||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
||
Det er rigtigt man ikke skal betale told fra jersey men der skal betales moms. Det der står på kuverten med at import-vat er prepaid fik jeg en forklaring af postdanmark da mine forsendeleser blev stoppet at det kun var de engelske afgifter der var betalt så det galt ikke for danmark og derfor skulle man betale de urimlige 25% moms og det helt hen i vejret høje gebyr for at postdanmark skal tage sig af det. Men ja jeg vil give dig ret i at reglerne virker meget uklare på det punkt, så det kan godt være der er kommet andre afgørelse på det sidste men hverken skat eller postdanmark var til at hugge eller stikke i da mine forsendelser blev stoppet ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |