|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Det er ikke nemt, at være forbruger i DK :P Må bare håbe de ikke tager den..
hehe. |
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
Det er helt korrekt . alle de firmaer som er på Channel Island, de betaler engelsk VAT og moms, fordi deres målgrupper ligger der, dermed ikek sagt at man ikke kan sagtens få 25 forsendelser fra dem og ikke blive opkrævet fra told, men indimellem sker det. Jeg fik dog løst problemet den ene gang hvor det skete det...jeg fik en opkræving fra SKAT på 200 kr..til afhentning indefor 14 dage, i stedet for at afhente filmen, gik jeg ind på play.com, og "fortalt" dem at mine vare ikke er ankommet. De har pænt sendt en ny film, som ikke er blevet snuppet:-)), og postdanmark har sendt den uafhentede pakke tilbage til play. Alle fik hvad de vil, bare postDK havde udgifter med gebyr, skat, tilbagesendelse.. |
||
![]() |
||
Radagast7 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Pris eller ej, moms eller ej, told eller ej. Kan fås i DK for 320,-, og det er vel ok, hvis man er fan |
||
Vh.
Jesper K.J. |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
320,- er jo tæt på en fuld version af et spil (og nej jeg køber aldrig spil i DK
grundet de sygt høje priser). Ved ikke om jeg er decideret fan af GT serien.. jeg er mere fan af realsim race. Hvad enten det så hedder Forza Motorsport eller Gran Turismo belemrer min hjerne mindre... Bare det er realistisk i alle henseender. Og bare jeg får min Nordsløjfe!!! ![]() |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
![]() |
||
Jonathan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
![]() |
||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|
Bestilt herfra så må vi se til den tid, har sikkert glemt om en måned jeg har bestilt det så bliver en god overraskele med posten, hehe |
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||
![]() |
||
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
|
Det bliver for vildt GT5 prolog og GTA4 i samme måned..... jeg glæder mig som et lille barn. bliver nok nødtil at tage et par fridage :) (er dog også træt af GT irriterende markedsførings tricks, men jeg kan dog ikke lade være med at købe det) |
||
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Haha ja jeg har også begge i pre-order - bliver alt for fedt!!
UT3 kan lande når det skal være så bliver det spændende om jeg kan fragge med mit keyb+mus fra sofaen - det har jeg alligevel ikke prøvet før :) |
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
http://dvd.co.uk/Games/Gran-Turismo-5-Prologue-PS3/GT5PROLOG UEPS3/product.htm?sr=gsp 17.95 £ + 1£ i forsendelse :-) Her handler jeg godt nok tit både film og spil.
Øhhh. nu er der lukket for eksport!!! Redigeret af Bornholmeren - 26-Februar-2008 kl. 09:44 |
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |