recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5 - Release dato?!?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGran Turismo 5 - Release dato?!?!

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
bette_casper Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Gran Turismo 5 - Release dato?!?!
    Sendt: 10-Januar-2010 kl. 18:44
Er der nogen ligger inde med viden om en release dato på dette fantastiske spil? Smile
Hørte engang de snakkede marts 2010, men i følge den her hjemmeside er det blevet udskudt til Q3 altså tredje kvartal i 2010? http://www.vgreleases.com/ps3/ReleaseDate-25101.aspx

???

Mvh.
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
Til top
hubba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 19:51
efter hvad jeg har hørt og læst skulle det være midt April den 13
lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 20:21
Troede det marts japan og juni europa..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 21:17

Marts i Japan, resten er ukendt. Folk gætter dog på sommeren 2010.

Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 21:51
Ellers må man bare håbe på en japansk version med engelsk tekst og så lave en import af spillet.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 22:18
1. April

BORING!
Til top
craven Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2010 kl. 22:50
Wink he he god humor
Mvh
Craven
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 01:34
Jeg talte med Sony på CES 2010, der sagde release date marts i Japan, men ikke annonceret for USA og Europa.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 06:14
Er GT 5 ikke ved at bliver bare lidt til Duke Nukem Forever Wink
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af ctacta ctacta skrev:

jeg tror den har trukket meget ud fordi man også implementerer 3D i GT5. Det blev faktisk også vist frem på CES: http://kotaku.com/5444025/playing-gran-turismo-5-at-ces-in-3d
 
Næppe. De har lavet en helt ny "graphic engine" til GT5 (så de har skulle starte fra bunden grafikmæssigt, hvorimod Forza 3 bare var en grafisk opdatering af 2'eren), og der er omkring 1000 biler de har skulle lave ned til den mindste detalje. Desuden kommer der også skader på alle 1000 biler, også har de tilføjet WRC og Nascar (hvor de rent faktisk gør noget ud af tingene!) + at de bliver nød til at ha' en ordenlig onlinedel men det er nok ikke det der har taget længst tid.
 
Jeg mener at de har sagt at bilerne i efteråret 2009, og da var de vidst 60% med spillet. Jeg tror ikke at de har brugt mere tid på 3D end som så mange af de andre feature.
 
Ser du på Forza 3 og GT5 er der meget stor forskel på hvad de forskellige spil indeholde, Forza 3 indeholder vidst *kun* 400 biler, en opdateret grafik, og lidt andet som de har skulle opdatere siden 2'eren, så er der naturligvis onlinedelen som skulle være helt god og en meget god ehm.. designdel.
 
GT5 har både Nascar (med de en del af de rigtige regler), WRC (altså rally), en helt ny onlinedel, en hely ny grafik (inkl. skader for første gang til GT) og de 1000 biler (og andre småting som en kamerafunktion, 3D, dag/nat cyklus og skiftende vejrforhold). Desuden har de lavet både Gran Turismo: Tourist Trophy, Prologue og Portable ved siden af.
 
Så jeg tror nok at PP har haft masser at se til, udover lige 3DTongue men jeg ta'r da hatten af for begge udviklere (Turn 10 og PP), da Turn 10 har fået skubbet 2 gode spil ud af døren til den nuværende Xbox og PP kæmper med de sidste ting ved GT5.
 
Jeg kan kun sige, at PP har mange bolde i luften med GT5, både online og skader er noget nyt for dem, også har de yderligere fået lincence til Nascar. Hvis det hele bliver kringlet og alt bliver så godt som vi alle håber på, så vil PP opnå gudestatus, og jeg bliver beskæftiget i sommerenLOL
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 11:34
efter at have spillet den nye demo online er et rat også nødvendig. Ellers kommer ens tider hvis aldrig ned.
er næsten for følsom styring


Redigeret af xcardman - 11-Januar-2010 kl. 11:34
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:26
Tror ikke at det er en nødvendighed, men måske bare nemmere - hvis man er vant til rat. Jeg har altid spillet med joystick og jeg er sikker på at jeg nok skal komme igennem s-kørerkortet. :) Om jeg så slår nogen rekorder eller ej er jeg så vidt ligeglad med.
 
- jeg vidst ikke at du havde en PS3 Xcardman?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu