recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5 - Release dato?!?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGran Turismo 5 - Release dato?!?!

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:33
Jeg har bare prøvet den nye demo
har solgt den gamle ps3, købt pågrund GT5 i 2007LOL
men skal have den nye slim, når GT5 kommerBig smile
Til top
hubba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:44
hejsa lige et sp ang rat og pedaller x25 ,x27 hvilket mærke snakker i ok ???Smile
lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Jeg har bare prøvet den nye demo
har solgt den gamle ps3, købt pågrund GT5 i 2007LOL
men skal have den nye slim, når GT5 kommerBig smile
 
Ja der kommer sikkert en GT5 special edition PS3, ligesom med MGS og Final Fantasy.Tongue Men cool nok.

Tilføj SteffenD89 når du engang får dig en PS, så kan vi ræse mod hinanden.. når spillet engang udkommer..LOL
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:49
5. marts regner de med hos play.com. Deres dato plejer at blive opdateret med de seneste oplysninger fra producenterne.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/1021999/Gran-Turismo-5/Product.html
Mvh dan.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af hubba hubba skrev:

hejsa lige et sp ang rat og pedaller x25 ,x27 hvilket mærke snakker i ok ???Smile
 
Jeg tror at der er tale om logitech(?)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af danji danji skrev:

5. marts regner de med hos play.com. Deres dato plejer at blive opdateret med de seneste oplysninger fra producenterne.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/1021999/Gran-Turismo-5/Product.html
 
Det der kan du ikke bruge til noget. På den amerikanske gamestop skrev de f.eks. i sidste uge Q4 (4. kvartal).
Til top
JIOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 14:52
Hej
 
Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er forskellen på den nye GT5 og Gran Turismo 5 Prologue?Embarrassed
Er der ellers andre RACER spil der muligvis er bedre?
 
mv Jiod
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 15:01
Prologue er en demo!Big smile
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af JIOD JIOD skrev:

Hej
 
Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er forskellen på den nye GT5 og Gran Turismo 5 Prologue?Embarrassed
Er der ellers andre RACER spil der muligvis er bedre?
 
mv Jiod
 
Prologue betyder på dansk indledning, så man kan sige at den forbereder spilleren til det rigtige. Eneste problem er bare at GT5 er blevet så markant forbedret efterfølgende at det kommer til at være to forskellige spilTongue
 
Prologuen koster vel omkring 200kr og kan godt beregnet som et helt spil. Der er 3 (4) forskellige klasser løb du kan gennemfører: C, B, A og S som den sværeste. Desuden er der også diverse ekstraløb du kan prøve. Der er også en funktionel, dog lidt skrabet online del, samt ikke mindst et godt udvalg af biler - jeg vil næsten være så flabet at sige, at der er ligeså mange biler i GT:P, som i et par andre fuldblods bilspil. Der er dog ingen tuningdel i spillet! Andet end at man kan "quicktune" i S-løbene, ja også er der heller ikke noget kørerkort kort at skulle kæmpe sig igennem.
 
I GT5 kommer der til at være 1000 biler, WRC (World Rally Championship), Nascar (med de officielle regler), kørerkort, tuningdel, omkring 90 baner (mener jeg) i modsætningen til de 6-8 baner i GT:P, MANGE flere løb (inkl. naturligvis deciderede rally og nascarløb) hvor jeg går ud fra at der vil være de samme slags løb som der er i GT:P + endurance og turneringer. Der skulle også være skade på alle 1000 biler så vidt jeg har forstået.
 
Så som du kan se er der en kæmpe forskel på de to spil, og selvom jeg har nævnt meget af GT5 kommer der til at være endnu mere i spillet - det eneste det dog mangler er en udgivelsesdato!Angry
 
De har lige offentliggjort at de *kun* er 90% færdige med spillet, så jeg satser på en sommer 2010 udgivelse. Jeg bliver i hvert fald utålmodig hvis det først kommer til jul 2010 Ouch
 
Men kunne du godt tænke dig et udemærket bilspil så se om du kan finde GT:P billigt som diskversion (da det jo også kan downloades på PSN butikken), spillet er helt sikkert svært, og at mestre alle guldpokaler kommer til at take LANG tidWink
 
Der er naturligvis andre bilspil, men næppe nogen som er ligeså gode som når GT5 (engang) udkommer, men du kan jo prøve dig med Racedriver Grid, Dirt 2, Motorstorm Pacific Rift og Need foor Speed Shift
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 19:50
Det seneste nye angående release date, er at Den release der var planlagt i Japan Marts 2010, er udskudt til en gang i efteråret hvor spillet vil få world wide release.

Det må kraftedermame være et godt spil.

Jeg Købte min PS3 da Gt5 Prologue udlom, fordi jeg dengang ikke vidste at det ikke var hele spillet der udkom. Siden da har jeg ventet på det her spil. Men det ende sgu da med at min PS3 er brændt sammen inden det udkommer LOL

Heldigvis er der kommet masser af gode spil siden dengang. Så det er ikke fordi den bare står stille min PS3 men jeg glæder mig vildt til at GT 5 engang udkommer.

Anyway de bedste bil spil til PS3 på nuværende tidspunkt er efter min mening følgende

1. Ferrari challenge & Supercar challenge. Uden tvivl de bedste Sim races på PS3 andre spil er ikke i nærheden af dem.

2. GT 5 Prologue det er et godt spil, men mangel på indhold trækker ned.

3. NFS shift. Godt spil, desværre mange bugs, og mangel på online funktioner. Spillet er en slags arcade sim.

4. Formula one Championchip Edition. Arcade sim. Godt spil, men gammelt og ikke mange der spiller online.


Resten af bil spillene er mere eller mindre totalt skod spil, set ud fra om man kan lide simulations spil.

Hvis man ikke kan lide simulations spil, er nogle af de bedre....

Burnout.
Race driver grid.
Midnight club LA.

Disse spil er meget sjove, men skal blot være klar over at de overhovedet ikke har noget tilfælles med hvordan det er at styre en bil i virkeligheden.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 00:35
Ja det er rigtig, burnout er udemærket, og man kan da få hele pakken for 200kr på PSN. Ferrari ville jeg lige læse et par anmeldelser da jeg har hørt rigtig tit at det er dårligt/middelmådigt.:)
 
Blev GT5 egentlig ikke også kun udsat en måned?
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 10:48
Prøvede lige den demo online med en nissan 350z igen, hos en jeg kender
hvordan en i, kommer de ned på tider som 1.35.
den bedste tid jeg kom ned på 1.44.2.
det er med den almindelig kontroller
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu