|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
De fleste anmeldelser af Ferrari & Supercar challenge er middelmådige. Primært fordi de folk de sætter til at anmelde den slags spil har jord i hovedet. Hvis et bilspil ikke har kæmpe crash, og man ikke kan tage svingene med 200 Km/t på 2 hjul samt en masse andet ævl og kævl får de generelt dårlig karakter, i forhold til spil hvor ovenstående er tilfældet. Ferrari challenge. er et spil for folk der kan bruge timer på at forbedre deres omgangs tider, og bare nyder det når de rigtigt kan føle at de fik taget et sving helt rigtigt. Du kan evt se en anmeldese af Ferrari challenge her, hvor anmelderen i det mindste har forstået, at spillet er en simulation. Selv om han ikke ligefrem er verdens bedste kører, og har nogle driving aids sat til, har han da i det mindste forstået, at spillet er en simulation. http://www.youtube.com/watch?v=sHEkcmD3mh4 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Klondike
det kan jeg kun give dig helt ret i. har prøvet Ferrari challenge og det en fed simulation og ikke et action spil. har faktisk tænkt mig og købe en slim, samt Ferrari challenge. så går tiden med det indtil GT5 |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Der er også kommet Supercar challenge som er nyere. Spillet er stadig mere eller mindre baseret på den samme kørefysik, men med andre bilmærker og baner, forbedrede menu'er osv. Jeg har dog ikke købt supercar challenge. Men jeg var med i Betaen og kan klart sige hvis du kan lide FC kan du også lide Supercar. Jeg har dog fravalgt at købe det. Da jeg har så mange spil jeg ikke har gennemført som jeg bruger tiden på, indtil GT5 & FF13 kommer. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ok
jeg spiller næsten ikke, kun bilspil og har været hele gt serien i gennem. så kan næsten ikke vente til gt5 supercar challenge vil jeg lige kigge på. Redigeret af xcardman - 17-Januar-2010 kl. 13:03 |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Efter hvad jeg har læst, så var den japanske version planlagt til Marts og den europæiske version skulle komme ud inden (men det kan også have været en oversættelsesfejl). Den amerikanske version skulle komme senere på året. Men ingen af dem har officielle datoer endnu, så alt er vel spekulation.
Senere kom det så frem fra SONY at den japanske version blev skubbet en måned (til April), selvom produceren fra Polyphony dagen før, sagde marts. Begrundelsen er åbenbart mere testing (typisk SONY ![]() Personligt ville jeg gerne have haft spillet her til foråret, men alligevel har jeg ikke råd før til efteråret, da der jo skal rat til ![]() |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
SE HER ALLE DEPRIMEREDE GT5 AFVENTENDE RACINGFANS: http://blockbuster.dk/Kommende_PS3_spil-309.aspx
ENDELIG SKER DER NOGET!!!
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Du kan ikke stole på en sådan release. Der er blevet sagt at det måske først er i efteråret, da spillet i forvejen er forsinket.
Redigeret af SteffenD89 - 05-Februar-2010 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
I seneste udgave af 'On the Spot' på www.gamespot.com snakkede de om, at det var udskudt igen, denne gang til 'late 2010'. Kan ikke lige finde link, men mega nederen
![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
jeg mente også efteråret og ikke foråret. Det er dog kun måske.
|
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan jo kun skrive hvad jeg har set, og Blockbuster plejer ikke at løbe med sladder og halv vind. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |