|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Arki ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 17:06 |
|
ja linket taler vidst for sig selv. http://uk.ps3.ign.com/articles/112/1127739p1.html
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Ja det ser desværre ud til, at være rigtigt :-(
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
.. I Rusland.
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Der er forresten en ret omfattende GT5 tråd, på samme side. :)
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Øh nej!
Det er udsat generelt, og SCEE kommer først med en europæisk udgivelsesdato med udgangen af denne måned.
Det KAN blive rykket helt til 2011!!
Det er ganske forrykt at man ikke kan få det færdigt - og jeg forstår ikke at man udsætter det så sent, normalt ville det være gået guld nu (gået i "trykken")...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
På dette forum er folk virkelig dårlige til i det mindste at forsøge at søge efter en tråd...
Anyway, så er det da chokerende nyt..så får mit G27 lov til at samle endnu mere støv..de sidder i forvejen på gulvet og venter på wheelstand pro..
I øvrigt så håber jeg på, at de bruger tiden, til at gøre motorlyden ordentlig..
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
![]() |
|
http://www.nooooooooooooooo.com/
WTF?!? Det var da latterligt. Der er 20 dage til spillet skulle være udgivet, så det burde længe være færdigt og blive produceret - det her har de vist i forvejen. Latterligt. @Amor - Lyden skulle være forbedret, mere kan jeg ikke sige om det. ![]() @ Zulfo - Jeg havde ikke lige tjekket de seneste opdateringer, jeg læste bare i eftermiddags at det kun gjaldt Rusland. Men eh.. Jeg havde sku' godt nok set frem til at nørde i starten af november.. Men nu ser det ud til at vi må vente til juleferien.. |
||
![]() |
||
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
|
Jeg har for længst valgt Gran turismo 5 fra..
Mage til useriøsitet, skal man da lede længe efter.... Jeg har lige lånt need for speed shift til ps3, af en ven, og så kan jeg sq game det og Gran turismo 4 på ps2 istedet... Godt jeg ikke fik forudbestilt det.. (hmm, gad vide om det bliver en ny duke nukem historie? ![]() Redigeret af capperdude - 13-Oktober-2010 kl. 20:48 |
||
![]() |
||
![]() |
|
En af mine IRL kammerater har også lige skrevet noget af det samme og det giver bare ingen mening. Ja, det er skide træls at det er blevet udskudt (igen), men det ændrer ikke på at vi nok skal få det inden ikke alt for længe. Jeg kan ikke forstå grunden til at fravælge pga. ventetid - det var noget helt andet hvis spillet rent faktisk var dårligt, men da det nok næppe er ringe (i det tilfælde havde vi nok hørt noget nu) er det efter min mening en irrationel handling. Og ja, spil du bare NFS:S, det er da sikkert et udemærket substitut - dog bare ikke i nærheden af det niveau GT5 ligger på (hvis det rent faktisk ville udkomme). ![]() |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
I øvrigt helt sort at sammenligne det med Duke Nuke'em - som dog nok skal komme hehe
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Og jeg kan ikke forstå hvordan nogle folk kan sige at en ikke udgivet titel, som de ikke har prøvet, er bedre end noget der er udkommet
![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fordi det ER bedre!
|
||
BORING! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |