recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5 udsat ?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGran Turismo 5 udsat ?!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Arki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Gran Turismo 5 udsat ?!
    Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 17:06
ja linket taler vidst for sig selv. http://uk.ps3.ign.com/articles/112/1127739p1.html
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 18:32
Ja det ser desværre ud til, at være rigtigt :-(
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 18:53
.. I Rusland.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 19:26
Der er forresten en ret omfattende GT5 tråd, på samme side. :)
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

.. I Rusland.

Øh nej!

Det er udsat generelt, og SCEE kommer først med en europæisk udgivelsesdato med udgangen af denne måned.

Det KAN blive rykket helt til 2011!!

Det er ganske forrykt at man ikke kan få det færdigt - og jeg forstår ikke at man udsætter det så sent, normalt ville det være gået guld nu (gået i "trykken")...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 19:51
På dette forum er folk virkelig dårlige til i det mindste at forsøge at søge efter en tråd...

Anyway, så er det da chokerende nyt..så får mit G27 lov til at samle endnu mere støv..de sidder i forvejen på gulvet og venter på wheelstand pro..

I øvrigt så håber jeg på, at de bruger tiden, til at gøre motorlyden ordentlig..

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 20:09
http://www.nooooooooooooooo.com/

WTF?!? Det var da latterligt. Der er 20 dage til spillet skulle være udgivet, så det burde længe være færdigt og blive produceret - det her har de vist i forvejen. Latterligt.

@Amor - Lyden skulle være forbedret, mere kan jeg ikke sige om det. Tongue og at spillet bliver udskudt nu har næppe noget med lyden og gøre.. -.-

@ Zulfo - Jeg havde ikke lige tjekket de seneste opdateringer, jeg læste bare i eftermiddags at det kun gjaldt Rusland.

Men eh.. Jeg havde sku' godt nok set frem til at nørde i starten af november.. Men nu ser det ud til at vi må vente til juleferien..
Til top
capperdude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 20:47
Jeg har for længst valgt Gran turismo 5 fra..

Mage til useriøsitet, skal man da lede længe efter....

Jeg har lige lånt need for speed shift til ps3, af en ven, og så kan jeg sq game det og Gran turismo 4 på ps2 istedet...

Godt jeg ikke fik forudbestilt det.. (hmm, gad vide om det bliver en ny duke nukem historie?Clap )

Redigeret af capperdude - 13-Oktober-2010 kl. 20:48
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af capperdude capperdude skrev:

Jeg har lige lånt need for speed shift til ps3, af en ven, og så kan jeg sq game det og Gran turismo 4 på ps2 istedet...

Godt jeg ikke fik forudbestilt det.. (hmm, gad vide om det bliver en ny duke nukem historie?Clap )

En af mine IRL kammerater har også lige skrevet noget af det samme og det giver bare ingen mening.

Ja, det er skide træls at det er blevet udskudt (igen), men det ændrer ikke på at vi nok skal få det inden ikke alt for længe.

Jeg kan ikke forstå grunden til at fravælge pga. ventetid - det var noget helt andet hvis spillet rent faktisk var dårligt, men da det nok næppe er ringe (i det tilfælde havde vi nok hørt noget nu) er det efter min mening en irrationel handling.

Og ja, spil du bare NFS:S, det er da sikkert et udemærket substitut - dog bare ikke i nærheden af det niveau GT5 ligger på (hvis det rent faktisk ville udkomme).Tongue

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 22:02
I øvrigt helt sort at sammenligne det med Duke Nuke'em - som dog nok skal komme hehe

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af capperdude capperdude skrev:

En af mine IRL kammerater har også lige skrevet noget af det samme og det giver bare ingen mening.

Ja, det er skide træls at det er blevet udskudt (igen), men det ændrer ikke på at vi nok skal få det inden ikke alt for længe.

Jeg kan ikke forstå grunden til at fravælge pga. ventetid - det var noget helt andet hvis spillet rent faktisk var dårligt, men da det nok næppe er ringe (i det tilfælde havde vi nok hørt noget nu) er det efter min mening en irrationel handling.

Og ja, spil du bare NFS:S, det er da sikkert et udemærket substitut - dog bare ikke i nærheden af det niveau GT5 ligger på (hvis det rent faktisk ville udkomme).Tongue

Og jeg kan ikke forstå hvordan nogle folk kan sige at en ikke udgivet titel, som de ikke har prøvet, er bedre end noget der er udkommet Wink

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 09:13
Fordi det ER bedre!

BORING!
Til top