|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Okay - jeg vidste ikke at du og Steffen havde fået adgang til det så I kan sammenligne...
Cool
![]() (Sarkasme kan forkomme!!)
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
||
Så må i ud og finde en billig krydsboks og game noget Forza 3 indtil. :-)
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Har en krydsboks, men sådan en er jo så tåbelig indrettet at den vist ikke kan benytte mit G27...
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Nej jeg har ikke prøvet det endnu, men som sagt - vi har endnu ikke hørt noget dårligt om GT og med den mængde indhold spillet lover ser jeg ikke hvordan det kan skuffe. Andet end måske med lyden ![]() |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
More information is slowly filtering out about GT5’s delay, and it fits in neatly with everything elselearned about the game’s production in the past 24 hours. Here’s what was recently posted by Maximus – a respected moderator at the Blu-Ray.com forums with reported connections to Sony: we’ve
After getting attention from news outlets such as Eurogamer and TheSixthAxis, evidence of the post has since been removed, but it offers a very reasonable explanation about why Polyphony Digital missed their production window by only 3 days. Sure enough, the new PS3 3.50 firmware is considerably more secure than 3.41 and preventing distribution of a 3.41-compatible GT5 will ensure that it can’t be pirated (for now). |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Det giver slet ikke mening at fravælge det pga. det bliver udsat. Sådan er det med GT-spil. Manden bag er perfektionist og det er kendt at man først kan regne med en udgivelsesdato når man har det i hånden. ALLE spil i GT-serien har været udsat adskillige gange. Nu er det så pga. noget SDK fis som jeg ikke skal gøre mig klog på. Og helt ærligt, men NFS:Shift er et ringe spil som bare er lavet for at malke NFS-succesen endnu mere. Hvis nu de lod være med at udgive spil hvert år kunne det være det var spil man gad sætte i maskinen efter den første uge. Du kan på ingen måde stille det op ved siden af GT eller Forza for den sags skyld. De spil er i en helt anden kvalitet.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
SDK 350 er development kit med Firmware 3.50 - GT5 var oprindeligt lavet til Firmware 3.41, men den er jo kompromiteret med Jailbreak, så Sony ønsker selvfølgelig ikke at GT5 kommer på markedet med en 3.41 firmware i Update-folderen på spillet, men at spillet kommer med en 3.50... Nu skal spillet så lige en tur igennem SDK 350 - og så når det ikke i trykken...
Seriøst, Shift et dårligt spil? Det er det bestemt ikke...
|
|||
Lars B
|||
![]() |
|||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
||
Giver dig ret i at NFS shift ikke er verdens bedste spil. Jeg syntes dog ikke det er så ringe endda, det hjalp meget efter det blev patchet. Problemet med PS 3 og bil spil, er også at der stort set ikke har været et rigtigt godt spil. Alt der er udkommet er mere eller mindre mangelfuldt. De bedste er efter min mening helt klart Supercar & Ferrari challenge. De er det eneste der virkelig er sim. Selve fysikken i de her spil et 100 % på højde eller endda bedre and GT 5. Desværre er de noget manglefulde på andre områder, så som mængden af biler baner, indhold, grafik, interface osv. De er også det sværeste at mestre og sikkert derfor de ikke er særligt populært i forhold til spil som Grid, Dirt og lignende. Da det ikke er nogle spil du bare sætter dig ned og trykker spederen i bund hele tiden, og braser ind i alle de andre kørere. De her spil kræver virkelig tålmodighed at mestre bilerne, til gengæld er det også en fryd når man begynder at mærke at nu sidder den i skabet, når man kører omgange. Nogle andre der er ok men stadig har visse mangler... Det første F1 Championchip, var faktisk ret godt. NFS shift, har mange gode ting. Desværre er fysikken ikke helt på højde med f.eks Supercar challenge og GT 5. Resten af det, der er udkommet er efter min mening mere eller mindre bras. Skal lige sige, at jeg ikke har prøvet det nye F1 2010. Men har ikke hørt specielt godt om det. så har valgt, at springe det over indtil GT 5 udkommer. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |