recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gran Turismo 5

Besvar Besvar Side  <1 124125126127128 130>
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 09:33
Jo nogle af bilerne, er fra online garagen. Der mener jeg man kan frit vælge mellem alle dæk typer.

Jeg er klar på at prøve nogle race hvor vi alle bruger samme bil.

Selv om det nu også er meget sjovt når man flasher sine egne biler. Det er skægt at se om andre har nogle rare biler.

Det bliver bare ødelagt lidt af, at PP systemet er designet så dårligt, at to biler med samme PP, i mange tilfælde overhovedet ikke kan hamle op mod hindanden.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 17:52
Jeg synes ikke umiddelbart, der er noget galt med pointsystemet. Det kan i hvert fald ikke bruges som undskyldning..det kræver bare at du kender dine biler og udnytter dens styrker rigtigt. Hvis man tager biler inden for 50point fra hinanden, skulle det være ok.

Og det siger jeg, selvom f.eks. Duus på Suzuka simpelthen tog mig på en bedre balanceret bil, der var intet jeg kunne gøre for at holde ham tilbage i svingene..i hvert fald ikke uden at blokere..men sådan er det i racing, nogen kommer bare til ræset med en lidt bedre bil..

Anyway, det var rigtig sjovt, og overordnet kørte folk fint - i hvert fald var der ingen, der gjorde ulovligheder med vilje, selvom det personligt var surt, at blive påkørt i starten af halvdelen af løbene - jeg nåede dog altid i top 3 anyway..

Jeg kørte også selv ham Jacob af banen 2-3 gange, men det var alle situationer, som bare er ærgerlige og ikke med vilje, og to af gangene lod jeg ham fortsætte foran, for så at overhale ham igen..

BORING!
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 17:20
Jeg har lige fået GT5 (i torsdags) og er blevet lvl 29 og har nogle ret fede biler, samt kørekort B, A, iC og iB (har ikke gidet tage iA og S endnu, men det skal nok komme). Men lige nu jagter jeg penge. Det bedste jeg kan finde er et løb, der giver mig en åndssvagt let sejr, og præmien er ca. 88K credits pr. minut. Præmiesummen er 490.000 credits og det tager mig ca. 5min35sek at køre løbet. Det kan man så grinde så længe man har lyst, og jeg er stoppet her i dag da jeg nåede de 14 mio., for så skulle jeg lige på indkøb efter nogle hidsige slæder til de store turneringer.

Men er der steder, der giver bedre ratio end 88K credits pr. minut? For så er jeg lutter øren.

Jeg spiller i øvrigt kun A-spec. Gider ikke være teamchef, da det er selve kørslen, der er det altafgørende for mig. Smile
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:22
Der er nogle seasonal events der giver 3* pengene.

Kan ikke huske helt hvilke det var men mener det var en 3-4 af dem.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Der er nogle seasonal events der giver 3* pengene.

Kan ikke huske helt hvilke det var men mener det var en 3-4 af dem.

Korrekt. Og den jeg har fundet med de 490K credits for en sejr er også én af disse. Jeg lurede bare på, om der var nogle kendere af spillet, der havde fundet noget bedre endnu? Jeg har kun haft spillet i seks dage.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 19:34
Så er jeg kommet hjem fra min første LIVE Formel 1 ræs. Det var fandeme en fed oplevelse, trods det utroligt kolde vejr.
Det er simpelthen noget helt andet at høre lyden live. Jeg fik gåsehud allerede da vi nærmede os omkring P1 og kunne høre lyden selv flere kilometer væk. Da jeg så kom ind og så P2 var det ren orgasme.

Og så var det endda årets fedeste ræs, selvom jeg som Ferrari fan var noget slukøret over Massas/teamets afslutning. For at sige det ungt-og-smart, så var det mega-nedern!

Næste har jeg planer om at leje en bil og køre en halv dag på Nordschleife, det nåede jeg desværre ikke denne gang. Håber, der bliver penge til en Porsche GT3, men den koster over 1000Euro..dog kan man dele prisen med en anden, og så kan begge køre.

BORING!
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 19:47

Formel 1 i virkeligheden kan ikke beskrives. Det skal opleves. Jeg har været af sted 6 gange, og i '01 var jeg bl.a. også på Nürburgring. Fantastisk tur!

Her kan GT5 sgu ikke rigtig gøre noget. Det er da cool nok, at både LeMans, Suzuka, Monaco, Nürburgring (både Nordschleife og den nye GP-bane), Monza osv. er med i spillet, men det forbliver aldrig andet end tegnefilm ved siden af den ægte vare.

Lækkert at du er kommet i F1-klubben, amorbavian. Hvis du er Ferrari-fan kan jeg varmt anbefale Monza. Hold da fest, det er en oplevelse af de større!!
(men nu er vi vist en anelse off-topic)... sorry...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 19:52
Fedt

Ville vildt gerne opleve F1 live en dag.

Anyway. hvad om i gutter herfra recorder snart ser og få købt en Ferrari F1 så kan vi jo lave nogle fede løb i GT.

Det er klart den sjoveste bil i hele spillet.

Redigeret af Klondike - 25-Juli-2011 kl. 19:53
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 19:58
Jeg har en Ferrari F2007 og den anden F1-racer (Gran Turismo ét-eller-andet). Pga. triple-up på Seasonal Events lige p.t., høster jeg 504K pr. 3min17sek når jeg kører Circuit de la Sarthe (LeMans) i Ferrari-festivalen. Har også købt den Ferrari RaceCar fra '67, som koster 20 mio., for en aften ramte jeg loftet og er kun lvl 34, så jeg kan ikke købe den Red Bull X1 endnu.

Men det skal nok komme... Tongue
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af KongKent KongKent skrev:

Jeg har en Ferrari F2007 og den anden F1-racer (Gran Turismo ét-eller-andet). Pga. triple-up på Seasonal Events lige p.t., høster jeg 504K pr. 3min17sek når jeg kører Circuit de la Sarthe (LeMans) i Ferrari-festivalen. Har også købt den Ferrari RaceCar fra '67, som koster 20 mio., for en aften ramte jeg loftet og er kun lvl 34, så jeg kan ikke købe den Red Bull X1 endnu.

Men det skal nok komme... Tongue

Nå så er du da rimeligt langt. Jeg er kun lvl 31. Spiller dog ikke så meget mere.

Du kan få 3 Redbull X1 ved at klare den i special events. eller blive lvl 30 i B spec.

Du kan bare add mig på psn, hvis du vil køre lidt.

PSN = klondike_rush
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 21:50
Hehe... jeg har også været rimelig trofast ved konsolen og min DS3'er de sidste knap to uger. Når man grinder i Seasonal Events, og de tripler op på både Credits og XP, så sker der hurtigt ting og sager. 504K credits og 43K xp på 3:17 bliver hurtigt til noget hvis man grinder i en times tid.

Jeg mangler lige Superlicense, og så nogle få cups i Extreme Series, samt hele Endurance, så er A-spec fyldt med gyldne pokaler. Derefter Special Events, og hvis jeg orker, så går jeg i gang med B-spec, selvom det umiddelbart forekommer mig usandsynligt kedeligt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 22:07
Jep men du kan jo køre B spec fra din PC, eller mens fu er AFK fra din PS3 bare for at tjene penge og få præmie bilerne  Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 124125126127128 130>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu