|
Gran Turismo 6 | Jul 2013 | PS3 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Forskellen på din sammenligning og GT5/GT6 er, at GT6 ikke er en 4k-demo, men en almindelige PS3 udgivelse... Kaz har på et tidspunkt sagt at det vil være naturligt at GT6 også kommer på PS4, men intet om hvornår og med hvilke ændringer. Så GT6 er en PS3 titel, og ikke en PS4 launch titel...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
4k opløsning er ikke til spil så glem alt om det :)
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
Zulfo, du behøver vel ikke ændre hele grafikmotoren for at afhjælpe lidt "hakkeri" fra demoen?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
Gt6 er udviklet til ps3 og har aldrig været meningen det skulle være det første spil til en ps4 forza 5 er udviklet direkte til xbox one og bliver derfor den næste jeg køber der er også lyde som faktisk lyder som en bil og grafikken bliver sikkert også bedre end gt6 har spillet den demo som lige er lagt ud og må indrømme jeg ikke kan se nogen særlig forskel i forhold til gt5. en ps4 er alså for svag til at skulle afspille 4k spil og det har sony også meldt ud. husk den koster heller ikke mere et nogenlunde grafikkort til en spille pc |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
Bobob ikke. ![]() Jeg gav 3500kr for et GTX 580 og det må jo betegnes for at være det ypperste inden for single-GPU.. Dengang.. Man kan i dag altså få ganske hæderlige grafikkort for 1700-1900kr som kan klare langt langt de fleste spil i 1920 x 1080 og med høje indstillinger. Anywayz det er jo også pisse irrelevant, jeg ville bare lige pointere at man altså ikke skal af med så meget for at kunne følge med. Når det så er sagt aner jeg ikke om der er nogen spil, til PC, der tilbyder 4K opløsning.. Jeg ved at der er nogen der spiller med 2500 x whatever, men så de også smidt en klækkelig sum penge efter både skærm og grafikkort. Har endda hørt om folk der har GTX Titan i SLI
![]() |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
ja det er lige meget med prisen for et grafikort, husk resten som cpu og så videre koster
men en ps4 er faktisk en spille pc, da den bruger pc hardware synes stadig det er utroligt en ps3 stadig kan levere bedre og bedre grafik bare se last of us og så videre. tænk den er fra 2006 eller 07 spiller stadig på min fra 2007 og har aldrig haft nogen fejl endnu Redigeret af xcardman - 06-Juli-2013 kl. 22:05 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |