recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gratis Apple TV+ med ny iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gratis Apple TV+ med ny iPhone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lassen.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Oktober-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassen.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gratis Apple TV+ med ny iPhone
    Sendt: 18-Marts-2021 kl. 15:50
Får man stadig et års gratis Apple Tv+ ved køb af Apple produkt ?

Jeg har lige købt ny IPhone, og bliver kun tilbudt 7 dage gratis, lige meget hvad end jeg gør. Det er mit første Apple produkt i 5 år, så det er ikke fordi jeg allerede har brugt det 😬
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 12:03
De reklamerer i hvert fald stadig med det på deres hjemmeside. De henviser til denne side: https://www.apple.com/dk/promo/

Du skal vist være logget ind i Apple TV app'en med samme Apple ID, som købet er foretaget på. Ellers ved jeg ikke, hvordan man aktiverer det. For mig skete det automatisk og de bliver ved med at forlænge den gratis periode. Pt. får jeg faktisk penge tilbage for TV+ hver måned da det er inkluderet i Apple One-pakkeløsningen. Wacko
Til top
Stouenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stouenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2021 kl. 11:47
Jeg købte en iPad Pro i mandags, der fulgte 1 års gratis TV+ med ... Smile
8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu