|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() Sendt: 30-November-2011 kl. 18:59 |
hej rec´s
jeg har læst et sted men kan ik huske hvor henne,?? at zaptor boks kunder kan se C+ pakke gratis i 2 dage gratis 3.-4. dec?? er der nogen der kan be-/af- kræfte det?? tak på forhånd... ![]() |
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Der står i nyhedsmail de sendte d. 24 at der pga. opgradering af udstyr er gratis Canal + FILM d. 3 og 4 det er måske det du hentyder til?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Jeg så en reklamespot for det i aftes på Zaptorkanalen. Da det er gratis formoder jeg ikke der kræves en Zaptorboks, men blot et Stofa abonnement.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
flemming:
ok jeg kunne ik huske det om det var med el uden.. @skyline nååå det var der jeg havde læst det... tak for hjælpen...
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Tror faktisk kun det er filmene i shoppen der er gratis og ikke selve tv kanalerne... Canal+ Play ;)
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
stro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2010 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Der står således på min FB væg idag
I
denne weekend byder Zaptor og Canal+ Film velkommen indenfor i Canal+
Play og giver alle Zaptor kunder fri adgang til at se alle filmene fra
udvalget i Canal+ Play - når de selv vil!Det er selvfølgelig ikke mig selv som har skrevet det. |
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Hej, ungerne prøvede at finde en film her hvor de er gratis. Nu kan jeg rigtig se hvor elendig søgefunktionen er på både Zaptor og i Webtv.
Absolut ingen kategorisering, og på Webtv er man nødt til at se nærmere på hver enkelt film for at se om den er fra Canal+ play. Der er mildt sagt plads til forbedring. Redigeret af Rikkesfar - 05-December-2011 kl. 15:17 |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
ja hvor er de gratis film henne, kan heller ikke hitte dem
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
Ups, de er jo her:
http://www.stofa.dk/zaptor/shop/alpha.php?view=CANALF&mid=325http://www.stofa.dk/zaptor/shop/alpha.php?view=CANALF&mid=325 Redigeret af rktdi - 03-December-2011 kl. 19:16 |
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |