recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ***Gratis*** Denon TU1500RD i champagne farve
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

***Gratis*** Denon TU1500RD i champagne farve

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ***Gratis*** Denon TU1500RD i champagne farve
    Sendt: 19-Maj-2012 kl. 09:40
Hejsa folkens

så er der en af de sjældne, jeg har en Denon TU-1500RD RDS tuner stående til gratis afhentning hvis nogen har brug for en...gider ikke bøvle med at sende, hvis der ikke er en der har hentet den indenfor 14 dage, så ryger den lodsepladsen.

har ikke brugt den i 5 år og har ikke den lille remote som jeg smed ud da jeg købte den.

hvad den kan og ikke kan kan i google jer til, men den virker fint.

Her gælder naturligvis først til mølle princippet, den der laver en aftale først får den.

Redigeret af Bygone - 19-Maj-2012 kl. 09:41
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 10:55
ups den er i forkert forum, vil en MODERATOR flytte denne til køb/salg pls
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 12:12
Hvorhenne i landet ?
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 12:48
Prøv og kik under mit billede :)
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 12:50
Der står noget som man f.eks ikke kan se hvis man surfer fra en mobil, nemlig "Kolding" Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu