|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kimf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 29-September-2005 kl. 14:16 |
Hejsa!
Jeg ved ikke om nogle af jer benytter dette software, men idag og vist kun idag kan man få en gratis kopi af DivX Create bundle. DivX har nemlig 5 års jubilæum og jeg giver lige et link: http://www.divx.com/anniversaryoffer/ Det hele står inde på deres hjemmeside, så tjek det ud. ![]() |
|
MVH Kim Madsen.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Hvis (!) det virkelig virker så 1000 x tak. Jeg er altid lidt skeptisk overfor den slags ting.
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Jeg har lige hevet programmet ned, men jeg modtager ikke noget serialnr. Ifølge deres eget forum er der også andre, der ikke har fået serialnr. http://forums.divx.com/groupee/forums/a/tpc/f/401101651/m/43 6105952 Har du modtaget noget, KimF? |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Jeg har hentet programmet for en times tid siden og har heller endnu ikke modtaget et serienummer
![]() Redigeret af lunge |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Studsgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
Har hentet programmet for 15 minutter siden og heller ikke noget endnu Mvh Bjørn |
|
![]() |
|
Kimf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hejsa!
Jeg er selv lige kommet hjem igen, der kunne jeg ikke svare tidligere desværre. Jeg har fået tilsendt en s/n fra DivX og den røg ind i min masseforsendelse, men har ikke haft tid til, at tjekke om det virker. Men jeg har fået min... ![]() |
|
MVH Kim Madsen.
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Jeg kan så fortælle, at jeg netop for 8 minutter siden har modtaget mit serialnr. Har ventet siden kl. 14.30 :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |