|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() Sendt: 13-August-2009 kl. 17:33 |
Nogen der kender en gratis eller bare billig(!) AntiVirus til Windows 2003 Server. Jeg har fundet ClamWin, den understøtter bare ikke realtime scans.. |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Virus Bulletin har næsten lige testet på Win 2003 server:
Windows Server 2003 x64 Enterprise Edition - June 2009Du skal lige logge ind (gratis) for at læse det, men så kan du se, hvilke antivirus der virkede. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Tja, når man spørger finder man svar, dette kender jeg ikke, men det kunne da installeres:
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det... Hm, ja det sucks - tror bare jeg smider en XP på... Redigeret af mos-eisley - 13-August-2009 kl. 21:43 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |