recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gratis: rabatkode til Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gratis: rabatkode til Sonos

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gratis: rabatkode til Sonos
    Sendt: 20-Juli-2019 kl. 14:12
Hej alle

Har fået denne til 15% på Sonos.com. Først til mølle. Skriv gerne i tråden hvis du bruger den. Så andre ikke prøver forgæves. 

RAFOWN-67TGGNG4KH
Mvh.

Casper
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2019 kl. 14:19
Her er min til fri afbenyttelse : RAFOWN-XH4LCQ2SPS
Til top
Chillos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Marts-2014
Sted: Nørresundby
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chillos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2019 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Hej alle

Har fået denne til 15% på Sonos.com. Først til mølle. Skriv gerne i tråden hvis du bruger den. Så andre ikke prøver forgæves. 

RAFOWN-67TGGNG4KH

TUSIND TAK! Du er en "life saver" , min nuværende højtaler er lige stået af, og har nu besluttet mig for at ville skifte til Sonos, og vupti, så sparer du mig lige for en masse penge! Koden ovenover er altså nu brugt. 
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2019 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Chillos Chillos skrev:

Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Hej alle

RAFOWN-67TGGNG4KH

TUSIND TAK! Du er en "life saver" , min nuværende højtaler er lige stået af, og har nu besluttet mig for at ville skifte til Sonos, og vupti, så sparer du mig lige for en masse penge! Koden ovenover er altså nu brugt. 

Det er så lidt, godt vi kan hjælpe :-) Kan se der stadig er en gyldig kode tilbage i tråden til en som overvejer samme skifte.
Mvh.

Casper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu