|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() Sendt: 07-Februar-2009 kl. 20:24 |
Hej, skal til at reinstallere min computer og vil høre om nogle kunne anbefale en complet løsning med virus/advare osv dont know som er gratis eller bare billig, har før brugt avg free, har bare været ude for jeg ikke kan opdatere efter noget tid et par gange og vil også gerne være ligt bedre beskyttet end bare et virusprogram. Og da jeg ikke har forstand på advare mailvare eller hvad alt det onde hedder nu til dags, kunne jeg godt bruge et råd eller 2, håber nogle vil hjælpe ligt. mvh.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg bruger dette og det har bare kørt derud af det seneste år. og det bruger ikke så meget computer kraft. http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html Men nu er det så et antivirus program. Du skal nok ikke have et virus program. Redigeret af flemming larsen - 07-Februar-2009 kl. 20:38 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Prøv osse:
http://www.personalfirewall.comodo.com/ der er det hele med, og heller ikke så meget forbrug af ram og CPU |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Troede ellers jeg skulle ud og vælge nu der var 2 mulige men Darknezs jeg kan ikke downloade dit program tror der er en fejl på siden lige nu!
|
|
CASH IS KING
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Syntes nu AVG free er ok, men har også oplevet at der har været problemer med update. Mvh. Torben |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
AVG er helt fint, har brugt det et stykke tid efterhånden, ind i mellem lidt Update problemer, men så går man det bare manuelt, så kører det igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
linket fra Darknezs virker fint, har lige selv hentet og installeret det på en pc. Nu må jeg jo så teste det :) |
|
![]() |
|
![]() |
Yes nu virker det også her, men der var selvfølgelig ikke så meget der virkede før jeg reinstalleret |
|
CASH IS KING
|
![]() |
|
snirgens ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Hej Datamax Du kan sikkert også bruge dette program, Gratis http://www.superantispyware.com/ Det køre i baggrunden og advarer hvis der er noget SNAVS på vej til din Harddisk, Eks. hvis man udpakker noget men Winrar Jeg har haft det i ca 2-3 år og det har redet mig en del gange. Nu kommer den Varme sommer Snart
|
|
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
AVG Free: "Den kan dårligt anbefales", se Spywarefri.dk
Jeg har installeret følgende gratis programmer og komponenter efter råd på Spywarefri.dk: - Avast 4.8 Home Edition - SuperAntiSpyware Free Edition - Ad-Aware - Sunbelt Personal Firewall - Hosts Manager (auto-opdaterer hosts fil) - SpywareBlaster - SpywareGuard - Startup Monitor - DCOMbobulator Derudover bruger jeg: - Firefox (mere sikker end Internet Explorer) - Trådløs router med firewall, NAT og trådløs forbindelse enten slukket eller med WPA2 kryptering. Men bemærk også, at sikkerheden med gode købeprogrammer er højere end med de bedste gratisprogrammer ifølge Spywarefri.dk. |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der slanger i paradis nu kan jeg ikke gå ind på mit c drev skriver C:\resycled\boot.com hmm?
![]() |
|
CASH IS KING
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Ikke forstået. Ville du ikke geninstallere Windows? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |