recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gratis virus program søges!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGratis virus program søges!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 14:02

Da jeg skiftede fra AVGfree til Norton Internet Security 2009 fandt den 9 treaths (virus i pakkede filer) som AVGfree aldrig havde påtalt.

AVGfree er en nødløsning, men har du dine data kær, så offer lidt på et godt program.

Norton IS2009 kan købes for ca 350 kr/år for 3 PC'er

(er jævnligt onsdags tilbud hos TDC)

mvh Infinity
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 14:09
Jeg har reinstalleret med kan nu ikke gå ind på c drev, prøver lige at scan med avast om det skulle løse noget, har godt nok aldrig før haft et problem efter en total reinst af xp.

Redigeret af Datamax - 08-Februar-2009 kl. 14:09
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Da jeg skiftede fra AVGfree til Norton Internet Security 2009 fandt den 9 treaths (virus i pakkede filer) som AVGfree aldrig havde påtalt.

AVGfree er en nødløsning, men har du dine data kær, så offer lidt på et godt program.

Min erfaring er lige netop at hvis du har din data kær så hold dig langt fra alt hvad der har noget med Norton i navnet. Programmerne bruger alt for mange ressourcer i forhold til hvad du får ud af at have dem installeret.

Hvis du vil købe en komplet sikkerhedspakke så kig i retning af McAfee eller BullGuard.
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 14:55
Så er Avast kørt igennem og alt virker perfekt, men er da ikke længere i tvivl om der er forskel på programmerne, men Avast har da gjort et posivtivt førstehånds indtryk så den beholder vi ligt endnu .
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2008
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Spywarefri.dk mener, at prisen på Norton Internet Security er alt for høj i forhold til kvaliteten, se indlæggene stemplet "22/08/2008 : 05:03:32" og "23/08/2008 : 08:16:00" i tråden http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50283. Indlæggene er fra August 2008, så hvis Norton har sænket prisen kraftigt siden dengang, kan holdningen være anderledes i dag.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 15:47

Oprindeligt skrevet af jeje jeje skrev:

Spywarefri.dk mener, at

Jeg betragter på ingen måde Spywarefri som værende Gud.

Hvis ikke du vil give 125 kr pr PC pr år for Antivirus, Spyware, Firewall, Phisingfilter og meget mere, ja så lad vær. Brug i stedet timer på at finde 87 forskellige gratis programmer der kan klare det samme..... hvis du synes det er smart.

Redigeret af Infinity - 08-Februar-2009 kl. 15:52
mvh Infinity
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 15:51

Oprindeligt skrevet af Zagadka Zagadka skrev:

Programmerne bruger alt for mange ressourcer i forhold til hvad du får ud af at have dem installeret.

Det er det ry Norton pakken har og da jeg ikke har blandet mig i debatten for at anbefale Norton, så gider jeg ikke konmmentere på det.

Min advarsel er blot:  Freeware programmer finder ikke alt, og det gør købe programmer heller ikke, men i dette tilfælde fandt det langt flere alvorlige ting end freeware AVG programmet.

mvh Infinity
Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 16:16
Hvis man holder sig til "almindelige" hjemmesider, er chancerne for at blive "inficeret" jo minimal.
mvh PSSO
Til top
HenrikJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 16:30
Man kan jo købe en billig netbook til brug for bl.a netbank og andet personligt. Og så have en anden pc til alt andet. Så er der ikke så meget at bekymre sig om.
Henrik J
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 18:54
Altså, AVG er flere længder bedre end Avast, men begge blegner nu i forhold til Avira AntiVir Free. Mht. en god og gratis software firewall kan Online Armor Free på det varmeste anbefales. Desuden har ThreatFire vist sig meget nyttig. Oven i alt dette ville jeg så smide SpywareBlaster og SpyBot - Search & Destroy.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu