|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Jeg må også råbe Imgburn
|
|
![]() |
|
cypher969 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2011 Sted: Grenå Status: Offline Point: 7 |
![]() |
DrageMester takker for info og intro :)
Jeg er bruger af de "gamle" programmer og dvddrypter har virket for mig altid, laver 10000 fejl til slut men er stabilt til at brænde.
Du har 100% rest brænde hastighed er alt, 16x ingen dvd virker 2.4x alt virker :)
|
|
![]() |
|
cypher969 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2011 Sted: Grenå Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Urup
Takker for den venlige modtagelse :)
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
imgburn her også (win7 x64)
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Jeg bruger normalt: imgburn til dvd/cd'er når det er i image-fil kategorien. Jeg bruger Nero 8 til at lave audio cd'er med og jeg bruger CDBurner XP mår jeg ikke gider at åbne nero f.eks. hvis det bare er en test cd eller lign.
Jeg kan i tanke om at jeg var nødsaget til at nedsætte brændingshastigheden for at CDBurnerXP ville spise mine skriver uden at lave fejl. Og det er da så lidt cypher969 ![]() |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() |
Præcist. Jeg bruger ikke andet end Verbatim eller HP skiver. Da jeg før brugte de billige skiver var der fejlbrændinger. Det er der yderst sjældent nu.
Jeg brænder aldrig højere end 8x. Jeg har dog en gang i mellem prøvet 18x uden problemer, men det kan tilskrives tilfældigheder.
|
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
IMGBURN ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |