|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
smid vand på dyret, så er den lydløs !
|
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
|||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
||
Hvis du har plads laver Arctic Cooling en passiv køler der hedder Accelero S1 hvor du kan få et Turbo Modul til, som er to dertil indrettet små lydløse blæsere. Har begge del i min pc og selv med blæserne monteret og på max er setup'et så godt som lydløst. For at høre blæserne, skal jeg have kabinetsiden af og øret helt ned til dem. Det bedste er, at jeg uden problemer kan holde mit OC HD3850 gpu (som lige har fået en tand mere op på Hz'en) på lige over 50 C ved belastning i spil, og uden blæser ligger jeg vel en 10-15 C højere. Redigeret af saaby - 22-August-2008 kl. 21:18 |
|||
![]() |
|||
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
||
Støjen er ihvertfald blevet lokaliseret til grafikkortet og den ekstra kabinet-blæser nu.
Jeg prøver med en sådan http://www.computerbutikken-studiedata.dk/shop/arctic-coolin g-accelero-5976p.html Og kan I derudover anbefale en ekstrem lydløs 80mm blæser? |
|||
![]() |
|||
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
||
Jeg kan lige så godt gå hele vejen, når jeg alligevel er i gang. Kan I anbefale en støjdæmpende kabinet og CPU-køler også?
|
|||
![]() |
|||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
||
Wow, hvor har du fundet sådan en. Jeg troede de største HDDs var på 1,5 TB Jeg skal snart opgradere min computer, som skal bruges som både arbejdscomputer, spillecomputer (dog kun i lille grad) og HTPC. Min plan for støjdæmpning er følgende:
Herudover har jeg hørt, at optiske SATA drev støjer mindre end IDE drev. Dette ved jeg ikke om passer, men det er et forsøg værd, og jeg regner alligevel med at skifte mit nuværende drev ud, da der er meget ustabilt. |
|||
![]() |
|||
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
||
Ja, det var godt nok en ordentlig fætter jeg fik nævnt der ![]()
Redigeret af torpedo - 23-August-2008 kl. 01:04 |
|||
![]() |
|||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
||
Som jeg nævner i tråden ovenfor, skulle Antec Performance One CPU kølere: ifølge tomshardware skulle Zalman 9700 være referencemodel ( http://www.tomshardware.co.uk/cpu-cooler-charts,review-31078 -8.html ). Mht. støj og køling er Zalman i top. Men jeg er ikke sikker på at de helt har styr på hvad de skriver. F.eks. skriver skribenten, at den har været referencemodel i 18 måneder. Men i oversigten står den som et nyt produkt. Redigeret af tosa - 23-August-2008 kl. 01:22 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hehe, ja. Men jeg har også selv planer om at købe WD. Min plan er, at købe en VelociRaptor disk som C drev, mens jeg vil have 2x Caviar Black 1 TB i RAID-1 som storage drev. WD skulle efter sigende lave de mest stabile HDDs, og de er også de hurtigste SATA drev (VelociRaptor som de absolut hurtigste SATA HDD'er der findes, og Caviar Black som slår de andre store HDD's). |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Ja men det går stærkt! Min første Harddisk var på 10 MB, det tog 1,5 time at formatere den, men det var fantastisk i forhold til diskettedrevet som kun kunne indeholde 1,44 MB. Nu har jeg glæde af 2 Tb harddisk og 1,6 Tb backup (Ultrium) Men jeg synes sgu stadig jeg løber tør for plads |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hehe, min kommentar var lavet fordi der var nævnt en HDD med 512 Terabytes - de findes vist ikke de første par år vil jeg tro. Og jeg tvivler egentligt på at der vil blive lavet så store HDD's, hvis SSD vinder indpas, og bliver lidt større (og stabiliteten bliver sikret). |
|||
![]() |
|||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
||
Beklager OT men ifølge AC hjemmeside skal du have fat i Accelero S1 Rev. 2 hvis den skal passe til et HD4850. Lydløs 80mm blæser: http://www.studiedata.dk/shop/smartcooler-lfm1580l-217p.html Og så er de billige!!! - Har tre stk. i mit pc kabinet der godt nok er sluttet til en Zalman blæserstyring, men de er så lydløse at de bare står på max. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du har ret. Jeg havde læst denne artikel: http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-review s/8299-sapphire-radeon-hd4850-512mb-graphics-card-review-23. html Jeg er så lidt i tvivl om hvilke produkter af dem der er på EDB-priser, der er rev 2. For på forhandlernes sider (dem jeg lige checkede) var det kun en af dem der havde skrevet rev 2. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |