|
Gøre et ikke-smart-tv til et smart-tv? |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så mangler Du bare at fjerne det sidste spyware på boksen "Android" Jeg vil blot lige minde om at Android er smidt på banen i frygt for at (Google) blive udelukket af informationsstrømmen som man så ikke ville kunne sælge.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror du har ret. Information er mere værd end guld!
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
mojo100
Junior bruger Oprettet: 24-August-2022 Sted: Tårnby Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Apple-boksen virker fint nok. Det er dog ikke muligt at installere en web-browser, så jeg kan ikke se TV2-Kosmopol, hvilket ærgrer mig. Kosmopol har desværre ikke lavet deres egen app i modsætning til f.eks. TV2-Øst. DR1 og DR2 samt lokal-tv er det eneste jeg ser, så nu kan jeg have både TV og øvrigt internet for 79 kr. om måneden. Et mobilt bredbåndsabonnement med 60 Gb data, en LTE-router, der omdanner til wifi, og så kører det ;-)
Redigeret af mojo100 - 10-Juni-2023 kl. 17:07 |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
TV2-Kosmopol er på YouTube, så prøv YouTube appen
|
||
Mvh Jesper
|
||
mojo100
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser ud som at Youtube-kanalen kun har arkiverede udsendelser. Jeg var jo mest interesseret i de daglige nyheder.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan ser du det i dag?
Klaus
|
||
mojo100
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har et YouSee-abonnement gennem boligforeningen. Men dette abonnement vil jeg nu opsige og spare kr. 200,- om måneden. Jeg kan selvfølgelig stadig se Kosmopol på min PC, men det er lidt mere behageligt at slænge sig foran TV'et ;)
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du æbletelefon?
Klaus
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Ahhhh. TV2 lorry har jo skiftet navn. Det ligger i TV2 play appen godt gemt (under nyheder og bladre ned til TV2 Regioner og valg kosmopol) og ja det er gratis og kræver ikke noget TV2 abnoment
Redigeret af Axlon - 10-Juni-2023 kl. 17:46 |
||
Mvh Jesper
|
||
mojo100
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, Lineage med microG - det er baseret på Android.
|
||
mojo100
Funktioner
Tak(0)
|
|
Genialt. 1000 tak!
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Her er et link: Hilsen Carsten
|
||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |