|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
Måske spørger jeg dumt, er selv ejer af 360 og er irriteret over, at Microsoft Xbox 360 Wireless Networking Adapter koster 700 kr og er de links ovenfor muligheder for at bruge alternativer istedet for originalen. Jeg har selv trådløst netværk via Linksys WRT54G på den bærbare.
|
|
![]() |
|
Vilddyr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Hvorfor ofrer du ikke små 200 kr. mere, og så får et mere fleksibelt produkt? Linksys har både et godt ry, og med WRT54GL får du mulighed for at eksperimentere med forskellige firmware-udgaver og du får oven i købet 4 stk. RJ-45-porte + 1 WAN-port oven i hatten samtidig med, at du kan vælge at bruge den som router, hvis du på et tidspunkt får brug for det. Behov er selvfølgelig forskellige og hvis prisen er det vigtigste, og du er sikker på, at du ikke får behov for de andre muligheder inden for overskuelig fremtid, så kan jeg godt forstå dit valg. Husk dog at være forsigtig med at pakke produktet ud, så du kan returnere det inden for de 14 dage, hvis du skulle fortryde dit valg, hvad end det bliver. |
|
![]() |
|
DennisRP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Jeg er normalt også mere tilbøjelig til give lidt ekstra og være sikker på at få valuta for pengene. Men jeg har een gang forsøgt at lege med firmwares hvilket ikke blev en success og deraf også kostede mig penge da jeg solgte routeren billigere end det jeg gav. Desuden er det en stor blok af fysisk størrelse, som jeg ikke rigtig kan gemme væk i tv-møblet. Jeg modtog min D-Link investering her til aften. Installeringen gik forholdsvis smertefrit - wizarden var, som wizards nu engang er, lige til at smide over højre skulder (den gav mig ikke mulighed for at vælge WPA samt sætte APet i DHCP mode). Manuelt blev det overstået på 2 minutter. Den er meeeeeeeeega-lille i størrelsen - så den blev blot lagt bag Xboxen hvor den fint kan skjule sig. Xboxen booter med DHCP og får fint en IP - alting kører egentligt bare. Trækker desværre kun 10mbit men jeg har ikke haft tid til at kigge på yderligere opsætning, så det er muligvis mig der failer. Men indtil videre er jeg ovenud glad for min investering. Den kørte sådan set som jeg ville have det, direkte fra boksen og så til 299,-. Indtil videre får den thumbs up ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |