recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Green Atmos Cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Green Atmos Cinema

 Besvar Besvar Side  <1234 35>
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 13:36
Det er sgu godt udnyttet det der:-) maksimalt af minimalt

Er du glad for de xtz 95.22?
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 13:39
gposch   -   Det kan jeg da se jeg havde glemt at lægge op... Det kommer her

KEF sidder på originalt beslag som kan vinkles..



Redigeret af Vejrup - 17-Januar-2015 kl. 13:42
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 13:40
Mange tak Bromberg5

Jeg syntes at XTZ 95.22 gør det suverænt i forhold til pris og størrelse... Jeg er rigtig glad for dem... Det er også sådanne 4 stk som kommer i loftet så snart så muligt.!
Til top
gposch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gposch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

gposch   -   Det kan jeg da se jeg havde glemt at lægge op... Det kommer her

KEF sidder på originalt beslag som kan vinkles..



Ah perfekt, på den måde, tak for svar.

Jeg har nogle reol KEF Q15 som jeg ikke aner hvordan jeg skal få smidt op på loftet
LG OLED 65" C1
i1 Display Pro, CalMAN Home
Marantz CINEMA 40 11.4 receiverDALI 5.1.4 Mentor/Ikon/Fazon Sat Speakers
SVS SB-4000 Subwoofer
nVIDIA Shield
Mavens KODI(Dolby Vision)
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 14:06
Jeg ved Vogels laver nogle beslag som du måske kunne bruge, de kan både vinkles hvis de skal det...
Måske du kunne bruge et billigt TV Vesa beslag fra Harald Skrald?


Dem jeg har fået lavet til mine nye loft højttalere kan ikke vinkles de kommer til at side direkte flat mod loftet.. måske kommer der en skiver mellem beslag og loft i den ene side så de vil blive vinklet, men først tester jeg med at sætte dem flat.!


Redigeret af Vejrup - 17-Januar-2015 kl. 14:11
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 00:40

Fedt anlæg - Trænger vel til en ordentlig kalibrering? ;)

Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 14:51
Ha ha Mange tak John.. ! 

Ja det er blevet super fint...! ses Torsdag!
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 15:58
Det ser fedt ud - godt udnyttet Smile

Et helt lavpraktisk spørgsmål: er lærredet placeret foran højttalerne? Og hvis ja: er der nogen som helst problemer i dette? 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 16:18
Ja kan du vise os billeder af det smarte ved dit lærred? Troede først det var et rullelærred :-)
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 18:04
Lærredet er hjemmelavet og kan trækkes ud fra væggen, så det går fra væg til væg.! Højttalerne står bag ved.
Det fungere rigtig godt at stemmerne rent faktisk kommer der hvor billedet er.! Kan helt klart anbefales hvis man har muligheden.!

Jeg kan godt ligge lidt billeder op af byggeprocessen hvis i er interesseret i at se hvordan det er lavet.!
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 18:20
Det hænger fast på hængsler i den ene side , og så kan man trække det over på den anden side hvor det bliver holdt fast med 2 magneter !
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 18:28
Det er jo genialt tænkt, og en fin løsning i et smalt rum. Kunne man bare lave noget lignende på en bred væg og slippe for bulede rullelærreder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu