|
Green Atmos Cinema |
Besvar | Side <1234 35> |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
|
gposch - Det kan jeg da se jeg havde glemt at lægge op... Det kommer her KEF sidder på originalt beslag som kan vinkles.. Redigeret af Vejrup - 17-Januar-2015 kl. 13:42 |
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak Bromberg5
Jeg syntes at XTZ 95.22 gør det suverænt i forhold til pris og størrelse... Jeg er rigtig glad for dem... Det er også sådanne 4 stk som kommer i loftet så snart så muligt.!
|
|
gposch
Bruger Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ah perfekt, på den måde, tak for svar. Jeg har nogle reol KEF Q15 som jeg ikke aner hvordan jeg skal få smidt op på loftet |
|
LG OLED 65" C1
i1 Display Pro, CalMAN Home Marantz CINEMA 40 11.4 receiverDALI 5.1.4 Mentor/Ikon/Fazon Sat Speakers SVS SB-4000 Subwoofer nVIDIA Shield Mavens KODI(Dolby Vision) |
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved Vogels laver nogle beslag som du måske kunne bruge, de kan både vinkles hvis de skal det...
Måske du kunne bruge et billigt TV Vesa beslag fra Harald Skrald? Dem jeg har fået lavet til mine nye loft højttalere kan ikke vinkles de kommer til at side direkte flat mod loftet.. måske kommer der en skiver mellem beslag og loft i den ene side så de vil blive vinklet, men først tester jeg med at sætte dem flat.!
Redigeret af Vejrup - 17-Januar-2015 kl. 14:11 |
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt anlæg - Trænger vel til en ordentlig kalibrering? ;) |
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Ha ha Mange tak John.. !
Ja det er blevet super fint...! ses Torsdag!
|
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser fedt ud - godt udnyttet
Et helt lavpraktisk spørgsmål: er lærredet placeret foran højttalerne? Og hvis ja: er der nogen som helst problemer i dette?
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja kan du vise os billeder af det smarte ved dit lærred? Troede først det var et rullelærred :-)
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Lærredet er hjemmelavet og kan trækkes ud fra væggen, så det går fra væg til væg.! Højttalerne står bag ved.
Det fungere rigtig godt at stemmerne rent faktisk kommer der hvor billedet er.! Kan helt klart anbefales hvis man har muligheden.! Jeg kan godt ligge lidt billeder op af byggeprocessen hvis i er interesseret i at se hvordan det er lavet.!
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Det hænger fast på hængsler i den ene side , og så kan man trække det over på den anden side hvor det bliver holdt fast med 2 magneter !
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo genialt tænkt, og en fin løsning i et smalt rum. Kunne man bare lave noget lignende på en bred væg og slippe for bulede rullelærreder.
|
|
Besvar | Side <1234 35> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |